מרתק: אליפות ישראל עד גיל 14 בשחמט נערכה בויצו ניר העמק

אורנה מלכה, רכזת אירוחים בכפר ציינה כי מאות שחקנים צעירים ומבריקים מתארחים בכפר, השתתפו בתחרויות ולנו בו תוך כדי שהם זוכים לאירוח חם ולבבי

כפר הנוער ויצו ניר העמק אירח השבוע מאות משתתפים בקטגוריית גיל שונות- במסגרת אליפות ישראל עד גיל 14 לקבוצות בשחמט. התחרות היא על שם נחום נפתלי ז"ל, החלה ביום ראשון והסתיימה ביום רביעי.
האליפות נערכה במתכונת של 9 סיבובים שוויצריים, כאשר הדירוג הראשוני נעשה לפי ממוצע מד הכושר הישראלי של ארבעת השחקנים הראשונים בכל קבוצה. טקס הפתיחה נערך ביום ראשון באולם המשחקים.
המשחקים התקיימו בקצב של 50 דקות פלוס 10 שניות למסע לכל שחקן לכל המשחק. הקבוצות שזכו במקומות 3-1, בכל אחת מהתחרויות זכו בגביע ובמדליות. הקבוצה המפתיעה (שעלתה את מספר המקומות הגבוה ביותר) זכתה אף בגביע. השחקנים המצטיינים על כל לוח באליפות (לא בגביע) זכו במדליות. אורנה מלכה, רכזת אירוחים בכפר ציינה כי מאות שחקנים צעירים ומבריקים מתארחים בכפר, משתתפים בתחרויות ולנים בו תוך כדי שהם זוכים לאירוח חם ולבבי.
התחרויות מתחילות בשעות הבוקר ונמשכות לאורך היום בשלל משחקים, משחקי מוחות והתמודדויות של שחקני הקבוצות על הגביע והאליפות. בין לבין נהנו המשתתפים ממתקני הכפר, כולל הבריכה וחדרי האוכל.
את התחרות מפיק איגוד השחמט בישראל, כאמור בתמיכה רחבה וליווי של עובדי הכפר והמנכ"לית אסתי כהן.