מרתון ערב פתוח במכללה הטכנולוגית נוף גליל

מרתון ערב פתוח יוצא לדרך החל מהשבוע במכללה הטכנולוגית נוף הגליל במטרה להנגיש מידע כולל על מהות המגמה, אופייה ובעיקר התאמה ללמידה במגמה מיוחדת זו. בשבועות הקרובים לצד -האולימפיאדה בטוקיו – תתקיים אולימפיאדת הידע וההרשמה במכללה.
החל מהשבוע הקרוב יצטרפו אל הערב הפתוח הייחודי לכל מגמה  מתעניינים המבקשים להירשם למגמות ההנדסה המובילות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, ממגמת תוכנה, דרך מגמות חשמל, מכטרוניקה, מכשור רפואי, הנדסה אזרחית ועד למגמת אדריכלות ועיצוב פנים.
במסגרת הערב הפתוח הייחודי לכל מגמה תתקיים פגישה אישית של מרכז המגמה עם המועמד להרשמה. בפגישה זו יוצגו למועמד תכנית הלימוד, חשיפת אופייה הייחודי של המגמה, מסלול מצטיינים למתאימים במגמה, ליווי מהמסד עד לטפחות אשר בסופו הרישום ללימודים במכללה.
מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל אמרה: "רכזי המגמות ייפגשו באופן אישי עם המועמדים ללימודי הנדסה, יעניקו את כל ההסברים, ויפרשו בפני המועמדים את תוכנית הלימודים ומערך התמיכה למי שנצרך לכך. הערב הפתוח הוא חלק בלתי נפרד מהחזון החדש במכללה, הסטודנט במרכז ומתכתב היטב עם יצירת חוויה סטודנטיאלית משמעותית במכללה לצד מערך תמיכה ותגבור במטרה להוביל את הסטודנטים להצלחה משמעותית".

 

 

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|