מרשימה: הפועל גלבוע/גליל הביסה בגן נר את הפועל ת"א 88:68 ועלתה למקום הראשון

ניצחון משכנע לקבוצה מהעמק על הפועל ת"א והקפטן לשעבר שוכמן. תומאסון סיפק חסימה לפנתיאון

הפועל גלבוע/גליל פתח היטב את העונה, בבלקנית היא כבר עם שני ניצחונות, עלתה לרבע הגמר גביע המדינה, וכמעט גברה על חולון בגביע ווינר לולא שריקה אכזרית בשניות הסיום. הערב הביסו החבורה של ליובין במשחק ריצה משכנע ושליטה בריבאונד ועלו למקום הראשון בטבלה.
גלבוע פתחה היטב את הרבע הראשון עם משחק לחץ מהיר בחצי המגרש של תל אביב על מובילי הכדור טימור ומדר. בסיומו של הרבע התוצאה הייתה 19:10.
ברבע השני תל אביב ניסתה לצמק את ההפרש הדו ספרתי עם משחק לחץ משלה, גלבוע אמנם הוריד מעט את הקצב אבל בעזרת חנוכי, ארצי וקאזינס השאירו את היתרון בפער דו ספרתי שגדל לקראת המחצית ל-20 נק'. תוצאת מחצית 27: 44 לגלבוע.
במהלך הרבע השני, הגארד חן כלפון ירד לספסל נאנק מכאבים לאחר שנפגע ברגלו ולא שב למשחק. מהגלבוע נמסר כי בהמשך תיבדק חומרת פציעתו שלא נראית רצינית.
ברבע השלישי היתרון נמשך באותו הפרש למרות ניסיונות תל אביב לחזור עם שלשות ומשחק נוקשה בצבע. כאמור בסיום הרבע השלישי נשמר ההפרש הדו ספרתי סביב ה- 20 נק' – 69: 45 לגלבוע.
גם ברבע הרביעי נמשך היתרון באותו הפרש, עד לסיום המשחק. לגלבוע מצפה שבוע עמוס לאחר שביום רביעי תצא גלבוע לרוממה בחיפה למשחק השלמה של המחזור הראשון מול מכבי חיפה, ובשבת תצא גלבוע לחולון ותתמודד מול החבורה של דדאס במסגרת המחזור החמישי.