מרשים: 3 רופאים ממרכז בריאות הילד של כללית בעפולה קיבלו מרצה מצטיין לשנת 2017

3 רופאי ילדים בכירים ממרכז בריאות הילד בעפולה, ד"ר לומלסקי נדיה, ד"ר רושדי שיבלי וד"ר יואב אלקן, זכו לקבל את הפרמטרים הגבוהים ביותר בהערכות הסטודנטים, ובטקס חגיגי שקיימה הפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר אילן הוענקה לכל אחד מהם תעודת מורה מצטיין.

"גאווה גדולה לקבל ציון גבוה מסטודנטים כמורה מצטיין ברפואת הילדים בקהילה. הכשרת דור העתיד ברפואה היא המחוייבות הכי גדולה שלנו כרופאים וכמחנכים. למרכזי בריאות הילד של כללית מודל ייחודי של מרפאה המרכזת את כל ההתמחויות והמומחים בתחום רפואת הילד במקום אחד.
ברגע שילד נכנס למרפאה, חשוב לנו לתת לו את הטיפול הטוב ביותר שניתן לתת. הטיפול שאנו נותנים לילדים נעשה בשיתוף איתם. אנחנו מדברים איתם בשפה שלהם. זה כיף לטפל בילדים, ואנחנו עושים הכל על מנת להנעים את זמנם במרפאה והכי חשוב, שיהיו בריאים בסוף הטיפול” אמרה ד"ר נדיה לומלסקי, מנהלת מרכז בריאות הילד בעפולה.
“זאת חובתנו כרופאים ומנהלים לדאוג ולחנך את דור העתיד של הרפואה בישראל. אנחנו מקפידים על רמת חינוך והוראה בסטנדרט גבוה. ההצטיינות בהוראה בפרט, וההצטיינות ברפואה בכלל, היא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום שלנו. אני גאה במצטיינים שלנו ומודה לצוות מרכז בריאות הילד על ההשקעה בחינוך והוראת הסטודנטים" בירכה ד”ר אפרת ברון הרלב, המנהלת הרפואית של כללית מחוז צפון, את צוות הרופאים על ההוקרה שקיבלו.

 

 

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|