מרפאת מחלות כבד נפתחה בכללית מחוז צפון

מרפאת הכבד של כללית מחוז צפון, בניהולו של ד"ר ראוי חזן, תעניק שרות למגוון רחב של בעיות ומחלות כבד. צילום: דוברות מחוז צפון

הכבד הינו האיבר השני בגודלו בגוף האדם והוא ממלא תפקידים חיוניים לפעילותו התקינה של הגוף. ישנם סוגים רבים של מחלות כבד, מחלות זיהומיות, מחלות כבד אוטואימוניות, מחלות כבד גנטיות ועוד.
מרפאת הכבד של כללית מחוז צפון, בניהולו של ד"ר ראוי חזן, תעניק שרות למגוון רחב של בעיות ומחלות כבד החל מהפרעה באנזימי כבד ,בירור של נגעים בכבד הן שפירים והן ממאירים, טיפול במחלות כבד נגיפיות כגון הפטיטיס B,C, מחלות כבד גנטיות ומחלות כבד אימוניות, ליווי והכנת חולים לקראת השתלת כבד ולאחריה.
ד"ר ראוי חזן, בן 45 יליד עכו, סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת תל אביב והשלים התמחות במחלקה פנימית ובמכון הכבד בבי"ח בלינסון. כאשר העתיק את מגוריו לצפון, ביצע התמחות נוספת בגסטרואנטרולוגיה בבי"ח כרמל ולאחריה הקים את יחידת הכבד בבית חולים העמק.
מרפאת הכבד תרכז את כל הבדיקות הנדרשות ותתאפשר הקפדה על תכנית מעקב מובנית וזמינה כדי לתמוך במטופלים בכל שלב בו הם נמצאים. "זכור לי מקרה מיוחד בתקופה בה ניהלתי את יחידת הכבד בבית חולים העמק, טיפלנו בבחורה צעירה עם מחלת כבד קשה שמאוד רצתה להרות ונמנעה בשל מחלת הכבד ממנה היא סובלת, ליווינו אותה במשך ההיריון כולו עד הלידה המוצלחת, 5 שנים לאחר מכן עברה המטופלת בהצלחה השתלת כבד מלאה, מספר ד"ר ראוי.
המרפאה תעניק שרות אישי ומקצועי, מותאם ונגיש לכל מטופל/ת בקהילה בשני מרכזים לרפואה יועצת, מרכז רפואה יועצת מגדלי נצרת ומרכז רפואה יועצת עפולה – שדרות יצחק רבין 20 עפולה וניתן לזמן תור ב2700*.
השבוע חל שבוע המודעות למיגור הפטיטיס C בישראל. ישנם מאות אלפי אנשים אשר נמצאים בסיכון לחלות במחלה והם אינם מודעים למצבם. ללא בדיקה אבחון וטיפול, עלולים לסבול מסיבוכים קשים, סרטן כבד ואף מוות.
אבחון מוקדם של המחלה יאפשר ריפוי בסבירות גבוהה ומניעת סיבוכים קשים. ניתן לעשות זאת ע"י בדיקת דם פשוטה הנעשית בחינם ע"י קופת החולים. "אנו נפנה באופן יזום לכל המטופלים הנמצאים בסיכון כדי לאבחן ולטפל במחלה ואני מברך על פתיחתה של מרפאת הכבד בניהולו של ד"ר ראוי, שתעניק מענה שלם ומקצועי לכל מחלות הכבד השונות", מסכם ד"ר טנוס כורזום – המנהל הרפואי של כללית מחוז צפון.

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|