מרכז רפואי העמק: נחנך "חדר המתנות של יאיר"

חדר המתנות הוא חלק ממיזם מרגש של מירב הולנדר והוא נקרא על שם בנה יאיר, שטבע בבריכה בחצר הבית בגיל שנה ושלושה חודשים ומאז נזקק להשגחה צמודה

במתחם מחלקות הילדים במרכז רפואי העמק נחנך היום "חדר המתנות של יאיר". חדר המתנות בעמק הוא חלק ממיזם ייחודי של מירב הולנדר והוא נקרא על שם בנה יאיר, אשר טבע בבריכה בחצר הבית בגיל שנה ושלושה חודשים ומאז נזקק להשגחה צמודה. "לאחר שבני טבע בבריכה, היינו מאושפזים שלושה חודשים בבית החולים שניידר", מתארת מירב את השתלשלות האירועים. "כשיצאנו מהאשפוז הרגשתי שאני רוצה להעניק קצת בחזרה מהחמלה והטוב שקיבלתי. החלטתי לפנות לכל מכריי ולבקש מתנות חדשות וארוזות בעבור ילדים מאושפזים. בעקבות ההתגייסות המדהימה של כולם וכמות המתנות שהציפו אותי הבנתי שאני חייבת להקים חדרי מתנות בבתי חולים נוספים. היום, אנו חונכים בשעה טובה במרכז הרפואי העמק את חדר המתנות השביעי על שם בני יאיר ולמען כל הילדים המאושפזים", מספרת מירב הולנדר בהתרגשות.
החיבור בין העמק לבין בית המתנות של יאיר נעשה על ידי ד"ר אמיר הכהן סולוביץ ממחלקת ילדים ב' ואסנת בריימוק, סגנית האחות האחראית. את הקמת החדר קידמה וליוותה מיכל קריל, מנהלת השירות של בית החולים. בדבריה, במעמד החנוכה הודתה למירב הולנדר ולשותפים הרבים להקמת החדר והזמינה את הציבור כולו לקחת חלק במיזם ולתרום מתנות, באריזה מקורית בלבד, אשר לא נעשה בהן שימוש, לטובת הילדים המאושפזים.