מרכז בריאות האישה של כללית במגדל העמק: כל המומחים וההתמחויות שאתן צריכות במקום אחד

שירותי בריאות מגוונים, חדשניים ומקצועיים לצד נגישות, זמינות ואווירה נעימה ונינוחה. מרכז בריאות האישה במגדל העמק מעניק לנשים את האפשרות לקבל את השירות והטיפול ממיטב הרופאות, הרופאים והמומחים. "בסופו של יום לכולנו יש תחושת סיפוק גדולה – שאנו מצליחים להעניק למטופלות את השירות הראוי והמיטבי", אומרת מנהלת המרכז ד"ר אלכסנדרה לוין

מרכזי בריאות האישה של שרותי בריאות כללית במחוז צפון פועלים מזה שנים על פי מודל וקונספט ייחודי של מרפאה המרכזת את כל ההתמחויות והמומחים בתחום רפואת הנשים תחת קורת גג אחת. על פי מתכונת זו פועל גם המרכז לבריאות האישה במגדל העמק -שמציע לנשים הבאות בשעריו מגוון שירותים איכותיים, ממיטב הרופאות, הרופאים ומומחי רפואת הנשים. עם התרחבות האוכלוסייה במגדל העמק וביישובים הסובבים אותה – התרחבה גם הפעילות במרכז והוא מעניק שירות לנשים רבות. את המרכז מנהלת במסירות ובמקצועיות רבה – מזה כשנתיים- ד"ר אלכסנדרה לוין שעלתה ארצה מאוזבקיסטן לפני 27 שנים ועובדת בשרותי בריאות כללית כבר תריסר שנים. את התמחותה המקצועית עשתה ד"ר לוין ברפואת מיילדות וגניקולוגיה בבית החולים הצרפתי בנצרת ובמרכז הרפואי העמק בעפולה.

• מגוון שירותים רחב

המרכז במגדל העמק עבר לפני כשנתיים וחצי מתיחת פנים רחבת היקף – שכללה שדרוג מבני, עיצוב מעמיק והרחבה של החללים. בסופו של תהליך המרכז הפך מעוצב ונעים יותר עם דגשים שהובילו להתאמתו המלאה לעולם האישה – לצד הרחבת השירותים הרפואיים ויצירת חוויה חיובית לכל אישה המגיעה לטיפול כזה או אחר.


"יש לנו צוות שעובד זה לצד זה כבר שנים רבות, עם מחויבות רבה למטופלים ואכפתיות. אני יכולה לומר שהצוות שלנו נותן מענה ברמת הטיפול, בשיחות טלפון, ברמה הפיזית והנפשית כאחד"


במרכז מספר חדרים מרווחים המשמשים את הרופאות והרופאים ובינהם: חדר אחות, חדר המשמש רופא כירורג שד ופיזיותרפיה רצפת האגן. כל חדר מפוצל לשני חדרים: חדר קבלה וחדר בדיקה (כשבכל חדר גם מכשירי אולטראסאונד מתקדמים). צוות המרכז כולל רופאים ורופאות המומחים במיילדות וגניקולוגיה ושמאחוריהם ניסיון רב שנים. ד"ר לוין מדגישה כי המטופלות יכולות לבחור לקבל טיפול מרופאות המרכז או הרופאים – שחלקם משתייך לסגל הרפואי במרכז הרפואי העמק בעפולה. הצוות הרפואי המיומן כולל גם שתי אחיות, שתי פיזיותרפיסטיות ומזכירות שמעניקות לנשים שירות אדיב, מקיף ונגיש. האווירה הנעימה והשירות המקצועי של הרופאים, הרופאות, וכל הצוות, מוביל נשים רבות להגיע לקבל במרכז טיפול, ייעוץ ושירות במרכז במגדל העמק. לשם כך פועל הצוות לדאוג לתורים זמינים בתדירות גבוהה ככל שניתן עבור הנשים. מרבית הנשים המטופלות במרכז לבריאות האישה במגדל העמק הן תושבות העיר אך במקביל מטופלות במקום גם נשים מרמת ישי, קרית טבעון, בית זרזיר, עפולה, נוף גליל וגם מקיבוצי ומושבי האזור ובהם: תל עדשים, יפעת, גניגר ועוד. מגוון השירותים במרכז לבריאות האישה במגדל העמק הוא רחב: מעקב הריון בסיכון נמוך, גניקולוגיה כללית, גיל מעבר, גיל התבגרות, תכנון משפחתי, ייעוץ (סקר) גנטי, שקיפות עורפית, סקירת מערכות מאוחרת, מרפאת פוריות ומרפאת צוואר הרחם, ורופא כירורג שד.


"אנחנו רוצים לוודא שהנשים יקבלו את שרותי הבריאות המקצועיים, האיכותיים והחדשניים ביותר במרכז שלנו"


"המטרה המרכזית שלנו היא להעניק למטופלות את כל השירותים במקום אחד, עם מענה לכל צורך, ולכל אישה, גם אם היא לא מטופלת אצלנו בדרך כלל", אומרת ד"ר לוין, "אנו מוצאים לכך חשיבות רבה, והרצון שלנו הוא שהנשים יקבלו פה את השירות הכי טוב שאפשר והכי ממוקד. אני יכולה להוסיף שבקרוב אנו גם מתכננים להוסיף מרפאה שתיתן מענה בכל מה שנוגע לסיבוכי הריון".
המרכז לבריאות האישה זוכה לשבחים רבים מצד הנשים המטופלות בו ובשנה אשתקד הוא זכה להכרה לאחר שנבחר למרכז מצטיין בשרותי בריאות כללית. גם בסקרים בהם נמדדים השירות, יחס הרופאים והרופאות, והאחיות – מקבל המרכז ציונים גבוהים בכל קנה מידה. כחלק מהשירות הכוללני, נערכו במרכז בשנים עברו סדנאות מגוונות בנושאים הנוגעים לבריאות האישה, סדנאות לניהול אורח חיים בריא – ומפגשים מקדמי בריאות. אולם נוכח הנחיות הקורונה, נעצרו פעילות הסדנאות ובמרכז מתכננים בעת הנוכחית לחזור לשגרה עם סדנאות חדשות ומגוונות המותאמות לצרכי הנשים המטופלות. "אנחנו רוצים לוודא שהנשים יקבלו את שרותי הבריאות המקצועיים, האיכותיים והחדשניים ביותר במרכז שלנו", אומרת ד"ר לוין לסיום, "הערכים הללו מוטמעים בדי.אן.אי של הצוותים במרכז ובתרבות הארגונית שלנו הלכה למעשה. אני שמחה שאנו זוכים למשובים טובים ואני בטוחה שגם בעתיד נמשיך לעמוד באותם סטנדרטים גבוהים שהצבנו לעצמנו. יש לנו צוות שעובד זה לצד זה כבר שנים רבות, עם מחויבות רבה למטופלים ואכפתיות. אני יכולה לומר שהצוות שלנו נותן מענה ברמת הטיפול, בשיחות טלפון, ברמה הפיזית והנפשית כאחד. גם לרופאות ולרופאים שלנו יש ערכים מוספים באספקטים רפואיים רבים. בסופו של יום לכולנו יש תחושת סיפוק גדולה שאנו מצליחים לסייע לנשים שמגיעות לטיפול ולהעניק להם את השירות הראוי והמיטבי".

 המרכז לבריאות האישה במגדל העמק
המרכז לבריאות האישה במגדל העמק

ומה בנוגע לעתיד? לדברי ד"ר לוין במרפאה מעוניינים להמשיך גם בעתיד לשמור על רמת שירות גבוהה ובמקביל להנגיש עבור המטופלות שירותים נוספים הרלוונטיים למרפאה.

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|