"מרימים" לעסקים בעמק יזרעאל

כחלק מהרצון לחזק כלכלה מקומית ולתמוך בעסקים המקומיים, יזמה המועצה בשיתוף 'מעברים בעמק' פלטפורמה ייחודית לפרגון לבעלי העסקים הקטנים במועצה. צילום: מירי שטיינברג

המועצה האזורית עמק יזרעאל הקימה צוותי עבודה במהלך תקופת הקורונה בנושאים שונים; ותיקים, חינוך, עסקים, רווחה, עסקים ויזמות, צעירים, יישובים ועוד. מטרת הצוותים לזהות פערים, מצוקות ולפתח מענים בהתמודדות עם תופעות שעולות כתוצאה ממשבר הקורונה. כל צוות אחראי לקידום מענים ייחודיים בתחומו, כדי לקבל ראייה כוללת על כל הפלחים באוכלוסייה.
כחלק מעבודת הצוותים, הוחלט לתת במה לעסקים הקטנים במועצה כדי לחזק ולמצב אותם בתודעה המקומית ובעיקר, לספק להם במה להצגת העסק שלהם.
מחלקת הדוברות במועצה בשיתוף 'מעברים בעמק', הוציאו קול קורא לבעלי עסקים במועצה לקחת חלק בפינה חדשה שתתפרסם באמצעות המועצה בשם: "מרימים לעסקים בעמק יזרעאל". תוך יממה נרשמו למעלה מ-60 בעלי עסקים מהמועצה!
מידי שבוע יעלו 2 בעלי עסקים לפינה קבועה ויאירו זרקור על העשייה שלהם, תוך שהם יציגו את עצמם לתושבי העמק. תוך הצגת העסק שלהם, הם מציגים את עצמם, את החלומות וההצלחות שלהם.
סיגל אטיאס, בעלת עסק לנומרולוגיה וקריאה בקלפים משריד שיתפה מה הדבר האהוב עליה בעיסוק שלה: "אני אוהבת לעזור לאנשים ולסייע להם לראות את הדברים בצורה ברורה. אין סיפוק והנאה גדולים מאלה, כשזה קורה אחרי המפגש איתי".
שגיא שמרת מהרדוף הוא מטפל אינטגרטיבי העוסק במתן טיפול רגשי לילדים ונוער, בגישת אלבאום, סיפר: "אני הכי אוהב את השיח עם הילדים ובני הנוער והתובנות שלהם, בעקבות העבודה המשותפת. אלה גורמים לי לסיפוק והנאה וזה פשוט שווה הכל!"

סיון רביד צילום: סיון רביד
סיון רביד- קליניקה לרפואה סינית ורפלקסולוגיה למשפחה

לסיון רביד מאלון הגליל, יש קליניקה לרפואה סינית ורפלקסולוגיה למשפחה. היא אומרת שהדבר האהוב עליה ביותר בעיסוק שלה הוא ליווי זוגות ונשים יחידניות במסע להפיכה להורים. "אין דבר שמשמח אותי יותר מלקבל הודעות של תשובות חיוביות או תמונות של תינוקות שנולדים", מספרת סיון, "החלום שלי הוא להצליח להגיע לכמה שיותר נשים שזקוקות לתמיכה בדרכן להורות".

צילום: קובי פליישמן
קובי פליישמן- "בית וגם סיפור"

קובי פליישמן מבית לחם הגלילית, הוא בעל עסק בשם "בית וגם סיפור" במסגרתו נערך סיור לצד סיפור. יחד איתו מטיילים בבתים ושומעים סיפורים על מתיישבים גרמנים שבאו לבנות חלום ונעלמו. הדבר האהוב עליו הוא להביא סיפורים קטנים על אנשים מרתקים, "בעיני ההצלחה שלי נמדדת במאות מבקרים שחוזרים שוב ושוב כדי לטייל ולשמוע את הסיפורים. חלומי הוא להמשיך להדריך במושב וברחבי העמק שלנו."
אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל סיכם: "נמשיך לתמוך ולקדם את העסקים הקטנים ואת הכלכלה המקומית, לתת להם במה ולסייע להם לצלוח את משבר הק- ונה."

כל הפרטים באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל ובדף הפייסבוק