מרחק נגיעה מהיעד: הקמפיין להצלת תמר הרמן מעפולה חצה את המיליון שקלים

תמר הרמן מעפולה בסך הכל בת 16 וכבר הספיקה לנצח פעמיים את מחלת הסרטן שתקפה אותה לאחרונה שוב. בימים אלה התגייסה עיר שלמה לטובת משפחתה שהצליחה לגייס כמיליון שקלים וזקוקה לכמאתיים אלף שקלים עד ליעד שהוצב. צילום: באדיבות המשפחה

מצילים את תמר: הקמפיין להצלת תמר הרמן מעפולה נכנס לישורת האחרונה. בשבוע שעבר יצא קמפיין גיוס המונים לדרך כאשר היעד שהוצב להצלתה של תמר נעמד על מיליון ומאתיים אלף שקלים.
תמר ומשפחתה שניצחו פעמיים בעבר את מחלת הסרטן גייסו רבנים וראשי ערים ובראשם את ראש העיר עפולה אבי אלקבץ שקראו לציבור לפתוח את ליבו ואת כיסו כדי להציל את תמר. ימים ספורים לאחר היציאה לקמפיין הצליחה המשפחה לגייס נכון לכתיבת שורות אלה כמיליון שקלים וזקוקה לעוד כמאתיים אלף שקלים כדי להגיע ליעד ולממש את הקמפיין.
בימים אלה חוגגת תמר יום הולדת 16. במהלך חייה הקצרים היא הצליחה לנצח פעמיים את מחלת הסרטן כאשר עברה שתי השתלות מח עצם, טיפולים כימותרפיים, ניתוחים רבים ואין ספור זיהומים בדרגות קושי שונות. לאחר הפוגה של מספר שנים חזרה המחלה לפני כשנתיים וכיום היא מתמודדת שוב עם מחלת הסרטן מסוג לוקמיה.
אביה הרב דוד הרמן סיפר כי טובי הרופאים בארץ הציעו עבורה טיפול מציל חיים בארצות הברית למשך תקופה ארוכה ולכן נאלצו לצאת לקמפיין לגיוס המונים.
"המעבר לארה"ב כרוך בהרבה סייעתא דשמיא להצלחתו הרפואית, כוחות גשמיים ונפשיים שיסייעו לעבור את התקופה בו תשהה המשפחה בארה"ב. אנחנו פונים לציבור בבקשה לעזור לתמר ומשפחתה לקבל את הטיפול המיוחל".

כדי לסייע לתמר ולמשפחתה יש להיכנס בלינק הבא לאתר עמותת "איגוד רבני קהילות" שעושה את הקמפיין למטרת חסד וכל התרומות מוכרות לצרכי מס https://www.charidy.com/tamar/79