מרחיבים את מערך הצלת החיים בצפון: 42 חובשי רפואת חירום חדשים הצטרפו למד"א

עשרות החובשים החדשים, בהם עשרה רוכבי אופנועים  קיבלו ערכות החייאה מתקדמות וישמשו גם ככונני תגובה מיידית. צילום: דוברות מד"א

בטקס שנערך במועצה האזורית הגליל התחתון, 42 חובשי רפואת חירום קיבלו את תעודות ההסכמה והצטרפו למערך הצלת החיים של מגן דוד אדום.
עשרות החובשים החדשים, בהם עשרה רוכבי אופנועים  קיבלו ערכות החייאה מתקדמות וישמשו גם ככונני תגובה מיידית מעבר להתנדבות באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ. בנוסף, 13 מתנדבי מד"א פעילים קיבלו גם כן ערכות ציוד רפואי ומצטרפים גם הם ליחידת הכוננים של מגן דוד אדום.
בטקס ברכו סמנכ"ל המבצעים של מד"א, גיל מושקוביץ, מנהל מרחב ירדן במד"א אורן אביטן, סגן ומ"מ ראש המועצה האזורית הגליל התחתון, אופיר שיק, סגן ראש המועצה האזורית הגליל התחתון ואחראי יחידת הכוננים והאופנועים במרחב ירדן של מד"א דודו ברגר והנהלת מרחב ירדן.
אופיר שיק : "היכולת והרצון של כל אחד ואחת ממסיימי הקורס, להירתם למשימות החירום היא מדהימה ומוערכת מאד. המועצה פועלת ממש בימים אלה כדי לכונן מרכז הפעלה אחוד של שירותי החירום וההצלה ובכך לתת מקום של קבע למתנדבים הרבים שלנו, בע"ה כבר בחודשים הקרובים. מודים ומצדיעים לכם!"
סגן ראש המועצה האזורית הגליל התחתון וחובש בכיר במד"א דודו ברגר המשמש גם כאחראי יחידת הכוננים והאופנועים במרחב ירדן של מד"א קיבל במהלך הטקס אופנוע כבד של מגן דוד אדום איתו יציל חיים ואמר: "הצטרפות החובשים החדשים למשפחת מד"א הם מכפיל כוח משמעותי לקהילה וליישובים בגליל ובסביבה. בעזרתם נשפר עוד יותר את המענה הרפואי למען ערך הצלת החיים".
אורן אביטן: "אנו גאים ושמחים להרחיב את משפחת הצלת החיים במד"א ולקבל אלינו עשרות מתנדבים חדשים. מגן דוד אדום פועל למען האזרחים בזכות ההון האנושי האיכותי שלו. המתנדבים החדשים יסייעו לקצר את זמני ההגעה ולהעניק לאזרח שירות טוב יותר בכל עת ובכל אירוע חירום. שאו ברכה והצלחה".