מרחב ג'נין: נשק מאולתר נתפס ברשות פלסטינים שניסו לחדור לישראל

לוחמי משמר הגבול סיכלו ניסיון חדירה של פלסטינים לשטח ישראל. במהלך האירוע כוחות הכוחות זיהו מספר חשודים המנסים לעבור את גדר הביטחון באמצעות סולם ולהיכנס לשטחי מדינת ישראל. צילום: דוברות מג"ב

כוחות משמר הגבול/משטרת ישראל פרוסים לאורך גדר הביטחון בשטחי איו"ש בין היתר בכדי למנוע את כניסתם של שוהים בלתי חוקיים לשטח ישראל, פלסטינים המעורבים לא פעם באירועי פשיעה ולעיתים אף בטרור וכל זאת לחיזוק ביטחונם של תושבי ישראל. היום לפנות בוקר, בפעילות לוחמי מג"ב הכללה תצפית ומארב במרחב ג'נין שבחטמ"ר מנשה, זיהו הכוחות מספר חשודים המנסים באמצעות סולם לעבור את גדר הביטחון ולהיכנס לשטחי מדינת ישראל.

הסולם שניסו לעבור בעזרתו את הגדר
הסולם בו עשו שימוש הפלסינים במטרה לחדור לישראל

מיד עם הזיהוי ביצעו הלוחמים מרדף רגלי אחר החשודים, שבמהלכו נמלטו חלקם של הפלסטינים חזרה לשטחי יו"ש וחלקם ככל הנראה לשטח ישראל. במסגרת המרדף הצליחו הלוחמים להביא למעצרו של חשוד אחד. בנוסף נתפס תיק ילדים שנזרק מאחד החשודים ובתוכו נשק מאולתר מסוג קרלו ומחסנית מתאימה. עוד תפסו הכוחות פלאפון וכלי המשמש לחיתוך הגדר. החשוד, פלסטיני תושב ג'נין בשנות ה- 20 לחייו נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון.
ממפקד הפעילות נמסר: "הפעילות היזומה שבוצעה במרחב התפר היא חלק מקשת רחבה של פעילויות המתבצעות תוך שימוש בשיטות פעולה מגוונות לעיתים וכפי שהיה הלילה ללא מודיעין כלל, אלא רק נחישותם ומקצועיותם של הלוחמים היא זו שהביאה לסיכול החדרת האמל"ח לשטח ישראל”.

הנשק
הנשק שאותר על ידי הכוחות בשטח