מרגש: תלמידים מעפולה יתרמו כספי פקדון בקבוקים להנצחת בוגרת ביה"ס

מחזוריות הבקבוקים נכנסות לבתי הספר בעפולה: במסגרת הפעילות תלמידי בית הספר נעם מוריה בגבעת המורה אספו 6,620 בקבוקים. את כספי הפיקדון שיקבלו הם יתרמו לטובת קניית ספר תורה לעילוי נשמתה של תמר הרמן ז"ל – שהלכה לעולמה בשנה שעברה

מהמרחב הציבורי לבתי הספר: לאחרונה הורחב חוק האריזות במסגרתו ניתן מעתה לקבל דמי פיקדון גם על בקבוקי 1.5 ליטר ברשתות השיווק השונות או באמצעות שירות "הנקודה הירוקה" המגיעים עד לבית העסק בתיאום מראש.
בעקבות הרחבת החוק הוחלט ברשויות רבות להוציא את מחזוריות הבקבוקים מהמרחב הציבורי ומחלקה לאיכות הסביבה של עיריית עפולה קיבלו החליטו לקחת חלק ממתקני המחזור ולהכניסם לבתי ספר ולגני ילדים במטרה להעלות את המודעות למחזור בקרב התלמידים והילדים ובו זמנית ליצור משאב כספי נוסף לביה"ס הן לתכניות חינוכיות והן למסיבות סיום, טיולים ועוד.
במחלקה לאיכות הסביבה דאגו כי את הבקבוקים יאסוף מבתי הספר קבלן בתמורה לתשלום מידי עבורם.
בית ספר ראשון שכבר התגייס לפרויקט הוא בית הספר הממ"ד "נעם-מוריה"' ומחזורית ראשונה כבר הוצבה בחצר ביה"ס לאחרונה. מיד עם הצבתה יצאו בבית הספר למבצע מחזור מרגש ראשון במסגרתו אספו תלמידי בית הספר 6,620 בקבוקים כאשר את כספי הפיקדון שלהם יתרמו לטובת קניית ספר תורה לעילוי נשמתה של בוגרת בית הספר תמר הרמן ז"ל שהלכה לעולמה בשנה שעברה- לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן.
מנהלת המחלקה לאיכות הסביבה בעירייה, מזל קמינסקי, אמרה: "הרעיון שעומד מאחורי העברת המחזוריות לבתי הספר הוא הרצון להגביר את המודעות בקרב התלמידים ולהטמיע את החינוך לשמירה על איכות הסביבה והקיימות כבר מגיל צעיר. אני בטוחה שהיוזמה תתקבל באהבה בכל מוסדות החינוך בבתי הספר בעיר".