מרגש: ניצולי שואה מעפולה יחגגו בר מצווה בכותל

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה שקיבל את האישור לחגיגת האירוע מהקרן למורשת הכותל המערבי: " אני כבר מצפה לראות את ניצולי השואה מתרגשים, חוגגים ונהנים באירוע הכל כך משמעותי"

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה התבשר לאחרונה על ידי הקרן למורשת הכותל המערבי כי בעקבות פנייתו יתקיים בקרוב אירוע בני מצווה לניצולי שואה תושבי העיר. התוכנית כוללת הגעה של הניצולים לכותל ובהמשך מבקרים האנשים שלא חגגו את בר המצווה שלהם בזמנה-במתחם הכותל, עולים לתורה ומניחים תפילין.
כהן סיפר כי גם הנשים משתתפות בטקס בת המצווה – בעזרת מדריכה מטעם הקרן. האירוע יסתיים בארוחה חגיגית באחד האולמות במתחם הכותל. במכתב רשמי שקיבל כהן מהקרן למורשת הכותרת המערבי נכתב כי האירוע כולו מאורגן וממומן על ידי הקרן ובשיתופם של ועידת התביעות והמשרד לשוויון חברתי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"נפלה בחלקי הזכות לתרום לציבור ניצולי השואה בעיר", סיפר השבוע כהן שמחזיק בתיק הרווחה המוניציפאלי, "אני שמח וגאה שהאירוע הזה ייצא לפועל בשיתוף פעולה מלא של המחלקה לשרותים חברתיים בעירייה עפולה ועמותת דור לדור. המיזם הזה קרם עור וגידים בשיחה ראשונית עם עוזרה של השרה גילה גמליאל, האמונה על המשרד לשיויון חברתי. משם זה כבר התגלגל קדימה ולשמחתי הרבה קיבלנו את האישור המיוחל מהקרן למורשת הכותל. הצפי הוא שכ-100 ניצולי שואה יחד עם בני משפחותיהם ישתתפו באירוע המרגש. אני כבר מצפה לראות את ניצולי השואה חוגגים ונהנים באירוע הכל כך משמעותי. בכוונתי להמשיך לעשות הכל עבור ציבור ניצולי השואה בעיר וציבורים נוספים. בדיוק על הטיקט הזה נבחרתי לשמש כשליח ציבור ברשות", סיכם כהן.