מרגש: חיילות וקצינות תרמו שיער לטובת נשים חולות סרטן

על היוזמה הייחודית והראויה להערכה חתומה סא"ל אלה שדו – שכטמן מעפולה, שאיבדה את אמה למחלת הסרטן לפני כשלוש שנים

מפקדת בסיס הטירונים ניצנים, סא"ל אלה שדו – שכטמן מעפולה, איבדה את אמה למחלת הסרטן. לפני מספר ימים, ביוזמה אישית וייחודית שלה, עשרות חיילות וקצינות מהבסיס תרמו שיער לטובת נשים חולות סרטן שזקוקות לפאה.
"בט"ר ניצנים עוסק בהכשרת טירונים וטירוניות כלל צה"ליים מכל שכבות האוכלוסייה. המפקדים עובדים קשה על מנת לעזור לחייל להסתגל למערכת הצבאית ולעבור תהליך משמעותי. בתוך כל העיסוק האינטנסיבי, חשוב לנו כמפקדים לתרום לקהילה ולתת ערך מוסף לחיילים", סיפרה סא"ל שדו – שכטמן, "החשיבות מתבטאת בלא מעט פעילויות לאורך השנה במסגרתן כל פלוגה מתנדבת בארגונים שונים – מועדונית ניצן, עזרה לילדים בעלי פיגור שכלי או בבית אבות. בראש השנה גם ארזנו מאות אריזות מזון לחג שהיו מיועדות לתושבי הדרום.


אחת הפעילויות שהיו חשובות לי באופן אישי הייתה תרומת שיער. אימי, שנפטרה לפני כשלוש שנים ממחלת הסרטן, הייתה צריכה להתמודד עם טיפולים כימותרפיים קשים שגרמו לנשירת שיער. אימי דאגה לקנות פאה משיער טבעי על מנת להמשיך ולהרגיש נשית, ועד כמה שניתן – בריאה. למשך חצי שנה שימשה אותה הפאה, ובזכותה לא התביישה לצאת מהבית ולנהל את חיה באופן נורמטיבי. כשתופת הטיפולים הייתה קשה מנשוא, הפאה כבר לא הייתה חשובה אבל לחצי השנה עם הפאה הייתה משמעות רבה עבורה.


רציתי לתרום מעט לנשים נוספות שעדיין, לצערי, צריכות להתמודד עם טיפולים קשים ולהקנות להן תחושת ביטחון. המפקדות בכל הדרגות והחיילות עמדו בתור על מנת לתרום שיער ולתת בלב רחב", סיכמה אלה.

גינת הלב הטוב של איליה

|

18 שנים לפטירתו של רבה הראשי של עפולה – הרב פרץ ציוני זצ"ל

|