מרגש: הנהג שמסיע דיירת במרכז שיקום במגדל העמק – שימש כעד בחתונה שלה

שלום סויסה בן ב-72 מ שמש כנהג של ענת פרידמן, דיירת שסובלת משיתוק במרכז השיקומי במגדל העמק. לאחרונה היא נישאה ליהושע בן יעקב כשהעד בחופה וברבנות היה סויסה, הנהג שרק עמו היא מוכנה לנסוע. צילום: יח"צ

ענת פרידמן, בת 40 שמתגוררת במרכז שיקומי במגדל העמק משותקת ויכולה רק להזיז את ראשה. למרות זאת מבחינה קוגניטיבית היא בתפקוד גבוה מהממוצע. ולראיה: היא דוברת ברהיטות לא פחות מתשע שפות ואף למדה פסיכולוגיה לתואר ראשון.
פרידמן מסתייעת מזה שנים רבות בשירות ה"נכוניות" של יד שרה ויש לה גם נהג קבוע ואדיב. מדובר בשלום סוויסה בן ה- 72 שרק איתו היא מוכנה לנסוע.
בין השניים נוצר קשר קרוב ומידי שבוע או שבועיים שלום מסיע את ענת מהמרכז השיקומי במגדל העמק שם כאמור היא מתגוררת לבית משפחתה שבשוהם.

שמחים ומאושרים: ענת ושלום צילום: יח"צ
שמחים ומאושרים: ענת ושלום
צילום: יח"צ

לפני מספר חודשים ענת הכירה דייר במרכז השיקומי- יהושוע בן יעקב גם הוא נכה בן 44, יהודי אמריקאי. השניים הפכו לזוג ונעזרו כל העת בשירותי "נכוניות" של יד שרה שיסיעו אותם לבילויים משותפים.
לאחר חודשיים של זוגיות החליטו השניים להינשא, והחתונה התקיימה במרכז השיקומי במגדל העמק. אגב, מי שיהיה עד בחופה וברבנות הוא לא אחר משלום סויסה הנהג.

 

 

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|