מרגש: הכלב רקס הושב לבעליו אחרי 8 חודשים

משפחת שמע- ולקוביץ ממושב ניר יפה נחשפה לפני שמונה חודשים לפוסט בפייסבוק על מצוקת כלב שנזקק לבית חם– לאחר שהאישה שטיפלה בו אושפזה במצב סופני. אחרי שאומץ על ידם בחום רב התברר למשפחה כי מצבה של האישה הוטב והיא מתגעגעת לכלב האהוב שלה. במחווה ראויה להערכה החליטו ההורים להשיב מיד את הכלב לאישה המאושרת והנרגשת. צילום: באדיבות המשפחה

לפני שמונה חודשים החליטה משפחת שמע-ולקוביץ' ממושב ניר יפה שבגלבוע לאמץ את "רקס", כלבלב מתוק מגזע מעורב. ההחלטה לאמץ את הכלב יצאה לפעול לאחר שההורים אפרת ואיציק נחשפו לפוסט ברשת החברתית פייסבוק – בו נכתב שכלב בן חמש מעיר בצפון זקוק בדחיפות ל"בית חם" – מאחר והאישה שמגדלת אותו מאושפזת בביה״ח במצב מורכב. "כשהגעתי לאמץ את רקס גיליתי אצל הווטרינר שהוא כבר בן 9 אבל זו היתה אהבה ממבט ראשון", סיפרה בחיוך אם המשפחה אפרת, "רקס הוא פשוט כלב מקסים, מהמם, צ'ארמר אמיתי וכובש שהילדות שלנו שי, אילת ואלון וגם אנחנו התחברנו אליו מיד. לפני כחודשיים התבשרנו שמצבה הבריאותי של האישה שגידלה את רקס השתפר ושייתכן שהיא תרצה אותו חזרה, מאחר והוא נשלח לאימוץ ללא ידיעתה בשל מצבה הרפואי הקשה. בסוף שבוע נודע לי שהיא פנתה למשטרה בבקשה לאתר את רקס שכבר הפך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו. הידיעה שישנה אישה מבוגרת שרקס הוא כל עולמה, ושאין לה מושג היכן הוא הטרידה אותי מאד. החלטתי להרים אליה טלפון כדי לומר לה שהוא אצלנו ואנחנו מטפלים בו ואוהבים אותו. השיחה הזו נערכה בהבנה וידיעה מקדימה שייתכן שעבקבות השיחה הזו נצטרך להפרד ממנו. במהלך השיחה היא החלה למרר בבכי וביקשה שנשיב לה את רקס".

בעקבות השיחה פנו ההורים בסוף השבוע האחרון לביתה של האישה בצפון ובמחווה ראויה להערכה השיבו לה את הכלב האהוב שלה, "החזרנו את רקס בעצב גדול על הפרידה ובשמחה גדולה על האושר שאנו מסבים לאישה היקרה שגידלה אותו באהבה רבה במשך תשע שנים. כשסיפרנו לבנות את כל הסיפור הן היו מקסימות ורגישות והסכימו להחזיר אותו לאישה שגידלה אותו במשך תשע שנים כדי לשמח אותה ואת רקס. במפגש המרגש בין השניים ידענו שעשינו את הדבר הנכון. אנו מאחלים לשניהם שנים רבות של בריאות איתנה", אמרו ההורים.