מרגש: הכלבה היקרה שנחטפה ברחוב בנצרת עילית הושבה לבעליה

"מיצ׳", כלבה מגזע יוקרתי, ששוויה נאמד בעשרות אלפי שקלים, נגנבה על פי חשד מנער בן 13 – לאחר שנהג רכב שנעצר על ידו חטף אותה ונמלט מהמקום. למזלה של הכלבה הנער זכר את מספר הרכב ומכאן הדרך למעצר של חשוד בגניבה כבר הייתה קצרה

לפני מספר ימים נער כבן 13 יצא לטייל ברחובות נצרת עילית עם הכלבה של דודו מסוג מלטז ששוויה נאמד בעשרות אלפי שקלים. במהלך הטיול הרגלי עם הכלבה נעצר בסמוך לנער רכב ומתוכו יצא אדם שעל פי החשד חטף את הכלבה מידיו של הנער וברח. ניידות ממשטרת נצרת עילית שהוזנקו למקום החלו בסריקות אחר רכב שתאורו הופץ על ידי הנער לניידות המשטרה. במהלך התחקור של הנער הוא זכר את סוג הרכב וכן שלוש ספרות מלוחית הרישוי.
בפעילות חקירה מאומצת של חוקר התחנה רס״ב ישראל שוורץ התקבלה תוצאה המצביעה על רכב של תושב נצרת.
ביום חמישי האחרון בלילה יצאו בלשי משטרת נצרת עילית לכתובת שעל פי החשד היה אמור להימצא הרכב שנהגו גנב את הכלבה. בלשי נצרת עילית הגיעו למקום בליווי בלשים מנצרת וצוות יס״מ עמקים. במהלך הסריקה לאיתור בית החשוד הבלשים שמעו נביחות של כלב ובהתקרבם לחצר הבית ממנו נשמעו הנביחות נשמעה שיחה בין החשוד לביתו המתייחסת למציאת שם חדש לכלבה. עובדה זו חיזקה את החשד כי מדובר בבית החשוד. הכוח נכנס לדירה ואיתר את הכלבה "מיצ׳י" בריאה ושלמה. החשוד נעצר והכלבה הוחזרה לבעליה על ידי הבלשים עוד באותו לילה.
בעלי הכלבה הודו למשטרה על הטיפול המקצועי והפעילות שנעשתה לאיתור הכלב והחזרתו. החשוד בגניבת הכלבה הובא לבית משפט ושוחרר למעצר בית למשך 5 ימים.