מרגש: האב המזמר מעפולה כתב שיר לבנו הבכור

בימים אלה עמל הזמר תומר קמפנר על מופע מקורי ביחד עם הנגן דימטרי סטניק, מופע אותו הוא מגדיר "חלום חייו". לצד המופע, הוא הקליט שיר מיוחד ומרגש לבנו הבכור דניאל.

הזמר המוכשר תומר קמפנר מעפולה, שלמרות גילו הצעיר כבר 18 שנים על הבמות, שוקד בימים אלו ביחד עם הנגן דימטרי סטניק על מופע חדש העונה לשם "השירים שאהבנו", מופע מקורי המשלב את הנוסטלגיות המשובחות של המוסיקה הישראלית בעיבודים חדשים ורעננים.
קמפנר, 35, נשוי לרביד ואב לילד מספר שבמשך השנים בהן הוא מופיע, חלומו היה להעלות מופע שכזה המשלב שירים עליהם גדל ואליהם הוא חש מחובר רגשית מלידה. "אני נרגש לראות את פרי עמלי קורם עור וגידים", אמר השבוע הזמר, "כולי צמרמורת וההתרגשות רבה. אני בטוח שהקהל יהנה ממופע איכותי ומרגש".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לצד המופע, הקליט קמפנר לאחרונה שיר מיוחד ומרגש לבנו הבכור דניאל. "דניאל הוא האושר ונקודת האור של חיי. אין לי מילים שיכולות לתאר עוצמת אהבה שכזו. אני תומר אחר מהיום שזכיתי בו והפכתי לאב".
במסגרת חדוות היצירה שלו, הזמר משיק בימים אלו את הסינגל החדש שלו "אמונה", שיר אופטימי, מדהים ומרגש אותו כתב והלחין בעצמו. "אני בטוח שהשיר הזה יחדור לליבו של כל אדם ואדם, האמונה היא שמנחה את כולנו וכל אדם זקוק לה".

הזמר תומר קמפנר עם בכורו לו הקדיש את השיר
הזמר תומר קמפנר עם בכורו לו הקדיש את השיר

בשנים האחרונות, הזמר, שלו 'צבע' קול מיוחד במינו, מרבה להופיע בשמחות ואירועים ומרגש בכניסות חתן וכלה.
"לשיר בחתונות זאת פשוט מתנה שאני מברך עליה בכל יום. הזכות לשמח אנשים ברגעים החשובים של חייהם היא לא מובנת לי מאליה. כולי תקווה שנתראה רק בשמחות אמן".

שירו של תומר קמפנר המוקדש לבנו הבכור:

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|