מרגש בצל הקורונה: הסטודנטים ממכללת כנרת שנפגשו בבית האבות

הסטודנטים אסעד סמועי וחני אינגרם שנפגשים בדרך כלל בשיעורים במחלקה לחינוך וקהילה, נפגשו בבית אבות ביבנאל – הפעם כשחני – מתנדבת במד"א- הגיעה לקחת דגימות בבית האבות בו עובד אסעד. צילום: אלבום פרטי

אסעד וחני נפגשים מחוץ למחלקה בימי קורונה: אסעד סמועי הוא סטודנט שנה ב' במחלקה לחינוך וקהילה באקדמית כנרת, סטודנט בולט ופעיל שייצג בין השאר את המחלקה במשלחת לשוויץ והתקבל לתכנית המצטיינים.
אסעד מתנדב במד"א ועובד בבית אבות ביבנאל. בימי הקורונה זו עבודה נדרשת ובשבועות האחרונים הוא עובד משמרות כפולות תוך סיכון בריאותו וכדי לטפל בקשישים ולמלא את מקום חבריו שנמצאים בבידוד או אובחנו כחולים
חני אינגרם, בת 37 היא חונכת במחלקה לחינוך וקהילה, המלווה קורסים וסטודנטים בנושאי הדרכה, נוער בסיכון, פיתוח רגשי-חברתי ועוד.
חני היא בעלת תואר שני בתרפיה בבעלי חיים ועסקה שנים בעבודה עם בני נוער בסיכון. במקביל היא מתנדבת במד"א ומאז פרוץ הקורונה מבלה בעבודה את כל זמנה, בבדיקות, ליווי חולים מאומתים ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אסעד וחני, הנפגשים בדרך כלל בשיעורים במחלקה, נפגשו הפעם כשחני הגיעה לקחת דגימות בבית האבות בו עובד אסעד. הפגישה המרגשת חברה שני אנשים צעירים העוסקים והמאמינים בחינוך והרואים לעצמם שליחות לעזור לאחרים במה שנדרש, תוך סיכון עצמי.
אסעד אמר לאחר הפגישה: "אני מאוד מקווה שכולנו נעבור יחד את התקופה הקשה הזאת. חייבים להקפיד ולשמור על ביצוע ההנחיות של משרד בריאות. יש הרבה אנשים שבתקופה הזאת הם הלוחמים הראשונים עם נגיף הקורונה, וכל הזמן זקוקים לעזרתנו בכל דבר התמיכה שלנו (החברה) מאוד מאוד דוחף אותם במוטיבציה להמשיך, להמשיך לעודד ולתמוך אחד בשני , לשמור על המשפחה שלנו. שמירה על ביצוע ההנחיות של משרד בריאות, יעזור לנו לשמור על עצמנו ועל האחרים. כולנו אחראים כולנו חזקים וממשיכים עד שנתגבר על הטרגדיה הזאת אינשאללה".
ואילו חני אמרה: ״מאז פרוץ הקורונה אני עובדת מסביב לשעון. כרגע, בימים האחרונים אני משתדלת להתנדב רק 3-4 ימים, זאת כדי לשמור על בנותי הצעירות ומקימה דרייב (היבדק וסע). אני לא ממש מרגישה את החגים/ימים הכל סביב העבודה בעיקר, אבל מאושרת מהזכות שניתנה לי ומרגישה משמעותית לעולם".