מרגש: בנות ממגדל העמק התגייסו לסייע לשורדת שואה

חמש בנות צעירות ממגדל העמק מוכיחות שהנוער יכול לנהוג אחרת. מזה תקופה הן דואגות מדי יום שישי לבשל מנות אוכל טריות וריחניות עבור שרה הלפרין, קשישה ניצולת שואה המתגוררת בעיר, לארח לה חברה ולפני מספר ימים הן דאגו שהיא תקבל ללא תמורה זוג משקפיים מתאימות, לאחר בדיקה שנערכה בביתה של הניצולה הנרגשת. סיפור יפה ומרגש על ערכיות ומחויבות לקהילה

מרגש עד דמעות: תושבי מגדל העמק נחשפו השבוע למעשה מעורר השראה וראוי להערכה של ליטל כהן, עדי וטל גלם ועדן וספיר תורג'מן, חמש בנות צעירות המתגוררות בעיר, שהחליטו לטפל בשורדת השואה שרה הלפרין, תושבת העיר. הלפרין בת ה-93 מתגוררת בעיר לבדה, כשהנכדה היחידה שלה גרה הרחק מעבר לים – ברוסיה.
מזה תקופה הבנות דואגות לטיפול מסור בשרה. בימי שישי מגיעות מצוידות עם אוכל שהכינו למענה ובאמצע השבוע עושות לה טוב על הלב כשהיא מצלצלת ומבקשת שיבואו לארח לה חברה. השבוע, פורסם סרטון ברשת החברתית על ידי אחת הבנות ובו שרה מתחדשת במשקפי ראייה אחרי תקופה ארוכה שלא ראתה טוב. "כמעט שנה וחצי שאנחנו מחפשות מישהו שיבוא לנסיכה הזאת הביתה ויעשה לה בדיקת עיניים", נכתב בפוסט שפורסם.
"לפני שלושה שבועות טל גלם מצאה באינטרנט את חברת "משקפים עד הבית" ממודיעין, שמגיעה לבית הלקוח ועושה בדיקות עיניים. "התקשרנו וביקשנו נציגה דוברת רוסית. מספר ימים לאחר מכן לודמילה המקסימה כבר הייתה אצל שרה וביצעה לה את הבדיקה בצורה הכי רגישה וטובה שיש. באותו היום התקשרה סיוון הנציגה של החברה והתחלנו לתאם את הכנת המשקפיים במהרה. לאחר שסיוון שמעה את הסיפור של שורדת השואה הערירית היא ביקשה לדבר עם אלון המנהל לנסות לקבל הנחה והוא, בשנייה ששמע החליט שהמשקפיים יהיו על חשבונו".
עוד נכתב: "שרה רואה כמו שצריך בפעם הראשונה אחרי שנים בטשטוש. רציתי בעיקר להגיד תודה למלאכים האלה שהגשימו לה חלום, יש שיגידו חלום קטן, אבל כפי שניתן לראות בשבילה זה עולם ומלואו", כתבה גלם. השבוע גם פורסם ברשת החברתית סרטון של הבנות עם שרה, שריגש רבים מתושבי העיר עד דמעות.