מרגישים אמריקה: KFC פותחת את הסניף ראשון שלה בנצרת

אנחנו מאוד גאים על פתיחת המסעדה הראשונה שלנו בנצרת, אחת הערים העתיקות בעולם", אומר עומר זיידנר, מנכ" ל- "KFC" ישראל. צילום: יח"צ חו"ל

רשת המסעדות העולמית KFC פתחה את שערי המסעדה הראשונה שלה בישראל. המסעדה בנצרת היא הראשונה מבין עשרות מסעדות שעתידות להיפתח בכל רחבי הארץ בשנים הקרובות בהן יגישו את מנות הדגל המפורסמות של קולונל סנדרס המיתולוגי.
התפריט בישראל ישמור על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.
"לאחר שנתיים של למידת השוק הישראלי, שיחות עם שותפים, ספקים וסיורי שטח אינטנסיביים, אנחנו גאים להביא לישראל את המנות המדהימות שלנו שמוכנות טרי במקום וגורמות ללקוחותינו ללקק את האצבעות" – אמר עומר זיידנר, מנכ"ל KFC בישראל. זיידנר הוסיף "ישראלים רבים חיכו הרבה זמן למתכון המקורי של KFC שמוכן טרי במקום. נצרת היא עיר תוססת שמלאה בישראלים ותיירים מכל העולם, מה שהופך אותה ליעד מועדף של המותג, אנחנו מאוד גאים על פתיחת המסעדה הראשונה שלנו באחת הערים העתיקות בעולם. אנו נפתח את סניף הדגל של KFC בתל אביב בעתיד הקרוב".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ישראלים עכשיו יכולים ליהנות מאותו טעם מפורסם שמוגש בכל רחבי העולם, התפריט יכלול מגוון גדול מאוד של מנות, שבניהם יכללו הבאקט המפורסם בגרסה הקלאסית והחריפה, כמו גם שלל הבורגרים והראפים הפופולאריים. כל המנות של KFC יגיעו עם אופציה של מבחר משקאות מבית קוקה קולה, ספקית המשקאות של KFC בישראל.
במסעדותKFC המנות מוכנות כל יום ביומו בצורה המסורתית של קולונל סנדרס. הטבחים של KFC משתמשים רק בעוף שמצופה באותו יום בצורה ידנית מאוד ספציפית ומדוקדקת.
בתפריט המוצרים של KFC ישנה מנה לכל אדם. הבאקט המפורסם – המנה הקלאסית המאוד פופולארית לאכילת משפחה וחברים מתמלאת עם נתחי עוף פריכים, בייטס וסטריפס עסיסיים, רצועות פריכות או כנפיים חריפות. לחובבי פילה העוף ישנם גם אופציות שונות, בניהם רצועות פריכות עם לחם פריך מבחוץ ועסיסי מבפנים, בורגרים שונים, ראפים מגוונים, צ'יפס וסלטים גם יהיו חלק מהתפריט כמובן.