מקור לגאווה: המצטיינים של "עוצבת המפץ" מהעמק

הם פטריוטיים, מקצועיים, מחויבים ומוערכים. ארבעה חיילים מרחבי העמקים יקבלו השבוע אותות הצטיינות – לרגל יום העצמאות ה-72 לישראל. צילום: דוברות צה"ל

לתפארת מדינת ישראל: ארבעה חיילים מהאזור צפויים לקבל בשבוע הקרוב אותות הצטיינות ממפקד האוגדה תא״ל גל שוחמי.
מערכת עמקניוז עושה לכם הכרה עם ארבעת החיילים שראויים לכל הערכה.

רס"ל זוהר זרביאלוב, בן 25 ממגדל העמק
רס"ל זוהר זרביאלוב, בן 25 ממגדל העמק

• רס"ל זוהר זרביאלוב, בן 25 ממגדל העמק

זוהר משרת כעוזר הטכנאי האוגדתי של "עוצבת המפץ״, והוא עתיד לקבל השבוע אות הצטיינות מיוחד ממפקד האוגדה, תא"ל גל שוחמי, לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. "התרגשתי מאוד", מספר רס"ל זרביאלוב, "אני אוהב מאוד את השירות בצה״ל ומתכוון להמשיך בשירות הצבאי שלי עוד תקופה ארוכה. אני מרגיש שאני נותן מעצמי למען המדינה".
רס"ל זרביאלוב מספר שהמפקדים שלו הם דמויות שהשפיעו עליו ומשמעותיות עבורו, "לאורך כל השירות הצבאי שלי תמיד היה שם מפקד שידע לתמוך, לדאוג ולעזור לי במה שאני צריך, המפקדים האלה הם הסיבה שאני כל כך אוהב את הצבא, את התפקיד ומה שאני עושה בו".

סמל רותם סויסה

• סמל רותם סויסה, בת 20, מבית שאן

רותם משרתת כרלש"ית מח"ט 213, והיא עתיד לקבל השבוע אות הצטיינות מיוחד מטעם מפקד "עוצבת המפץ", תא"ל גל שוחמי, על שירותה. רותם אוהבת את התפקיד שלה ורואה בו חשיבות רבה, "הכול תלוי בגישה – צריך לבוא חיובי, לחשוב מה אני יכול לתת מעבר ואיך אני יכול בדרך שלי לתרום. זו הסיבה שרציתי להתגייס, לתרום למדינה ולעזור איפה שצריך אותי. אני מאוד אוהבת את המקום, האנשים והאווירה. זה כיף לי שמעריכים את העבודה שאני עושה ושרואים אותי".

סמל שי אמסטרדמר. צילום: דוברות צה"ל
סמל שי אמסטרדמר. צילום: דוברות צה"ל

• סמל שי אמסטרדמר, בן 20, מרמות מנשה

שי משרת כבוחן תחמושת באוגדה 319, והוא עתיד לקבל השבוע אות הצטיינות מיוחד מטעם מפקד "עוצבת המפץ", תא"ל גל שוחמי, על שירותו. "הייתי מופתע מאוד, ההורים שמחו, החברים שלא היו מופתעים כלל, מאוד תמכו והתרגשו איתי", משתף סמל אמסטרדמר.
שי כחייל מצטיין, מאמין מאוד בעבודה קשה ורצינית תוך הרחבת האופקים. שי מעריך מאוד את האנשים סביבו ורואה בתפקידו חשיבות רבה, "אני ממש נהנה מהתפקיד, אני עובד עם אנשי קבע ולומד מהם המון", הוא מספר, "נתנו לי אחריות כבדה וסומכים עליי מספיק בשביל העבודה הזאת וזה מה שנתן לי את המוטיבציה לעשות הכול כמו שצריך".

רבט מיתר מלכה. צילום: דובר צה"ל
רבט מיתר מלכה. צילום: דובר צה"ל

• רב"ט מיתר מלכה, מקרית טבעון

מיתר משרתת כרלש"ית קצין משאבי האנוש של אוגדה 319, והיא עתידה השבוע לקבל אות הצטיינות מיוחד מטעם מפקד "עוצבת המפץ", תא"ל גל שוחמי, על שירותה. ״כנראה שרואים את העבודה שלי ומכירים בה״, אמרה הקבוע רב״ט מלכה. מיתר שאפה לשירות שבו תוכל למצות עצמה היטב, "אני באמת מרגישה שאני מצליחה לתת את כל מה שיש לי לתת. האווירה, האנשים, הסביבה וכמובן התפקיד עצמו, הכול גורם לשירות שלי להיות הכי משמעותי שיש".