מקום ראשון למגידו בתחרות יזם השנה של יוניסטרים 2022

הקבוצה ממגידו העפילה לגמר, שם כאמור קטפה את המקום הראשון בתוכנית start up now בתחרות מיזם השנה 2022. צילום: דוברות מוא"ז מגידו

קבוצת יוניסטרים sun מגידו שנפתחה השנה קטפה את המקום הראשון היוקרתי בתחרות יזם השנה של עמותת יוניסטרים.
תחרות הגמר התקיימה בשבוע שעבר בהיכל מנורה בתל אביב ונטלו בה חלק קבוצות יוניסטרים מרחבי הארץ. יוניסטרים הינה עמותה שמקדמת יזמות וחינוך טכנולוגי בפריפריה החברתית, הכלכלית והגאוגרפית של ישראל.
קבוצת יוניסטרים sun מגידו נפתחה בתחילת השנה בתמיכת הפדרציות היהודיות של סנט לואיס ואטלנטה והיא כוללת תלמידים מכיתות ח-ט במועצה. במהלך השנה התלמידים נפגשו עם אנשי עסקים ומנטורים ופיתחו לקראת התחרות מיזם עסקי בדמות נעלי כדורגל דו שימושיות, המאפשרות גם משחק כדורגל על דשא ( נעלי פקקים) וגם שימוש רגיל. תחרות חצי הגמר התקיימה בחודש שעבר כאשר את הקבוצה ליווה אליעד אליהו – מנהל השותפות מטעם הסוכנות.
הקבוצה ממגידו העפילה לגמר, שם כאמור קטפה את המקום הראשון בתוכנית start up now בתחרות מיזם השנה 2022. את הקבוצה הדריך יותם קומבה ונטלו בו חלק התלמידים ליהיא דיין, עידן עמית, בצלאל בוקובזה, ניצן ברנט, גור פלד ויהלי גולן. את תכניות השותפות עם הפדרציות היהודית מלווים לירון יבזורי ומיכל פסואה-ליבנה, כאשר את הקבוצה ליוותה במהלך השנה חברת המליאה שרון דיין. בערב הגמר ליווה את הקבוצה מנכ"ל המועצה אברהם אזולאי ומנהלת מחלקת החינוך קארין שטרן שתמכו בקבוצה.
ראש המועצה איציק חולבסקי: "מדובר בהישג מרשים ביותר של תלמידי מגידו מכל יישובי המועצה שחלמו והגשימו. אין לי ספק שזוהי רק תחילת דרכם של היזמים הצעירים. תודתי נתונה בשמם לפדרציות היהודית של סנט לואיס ואטלנטה שמימנו את הקבוצה ולכל העוסקים במלאכה במהלך השנה".