מקדמים את ענף הכדורגל: הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין מוא"ז גלבוע ל"מרעום-דולפין"

ההתקשרות תכלול רכישת ציוד ייעודי, תרומה כספית לתחזוקה שוטפת של ציוד קבוצות הילדים והנוער, מלגות מימון לשחקנים מצטיינים, העשרה והעצמה של הקבוצות ע"י מרצים ואנשי חינוך בולטים, אימוני העשרה מקצוענים לקבוצות, ואימונים מקצוענים אישיים

בגלבוע לא עוצרים לרגע בהכנות לפיתוח זרוע הכדורגל, שכמו אחותה מהכדורסל, תהיה שם דבר בספורט הישראלי בגילאי הנוער והילדים. השבוע אירח ראש המועצה, עובד נור, את ראשי חברת "מרעום-דולפין", וחתם עמם על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לקידום ענף הכדורגל בגלבוע.
"בגלבוע ישנה תשתית מצוינת של כדורגל שנבנתה לאורך שנים על ידי עובדים מקצועיים ומסורים, ובראשם זכי הרוניאן". אומר עובד נור, ראש המועצה, "ריכזנו את כל הכוחות תחת מטרייה אחת של המועצה, בהתמקדות בגיל הילדים והנוער. אנו מכוונים גבוה, ופועלים לכך שכדורגל בגלבוע, כמו הכדורסל בגלבוע, יהיה גורם מוביל בספורט, בדגש על הגילאים הצעירים הישראלי. אנו גאים במיוחד על הזהות הערכית שמצאנו בשותפינו, לפיה הפעילות הספורטיבית לילדים חייבת לצמוח על קרקע ערכית, כי רק כך מגיעים למצוינות", אומר ראש המועצה.

• עוגן קהילתי

ההתקשרות בין המועצה למרעום-דולפין, תכלול רכישת ציוד ייעודי לכדורגל (הקיים רק במועדונים הגדולים בישראל), תרומה כספית לתחזוקה שוטפת של ציוד קבוצות הכדורגל של הילדים והנוער, מלגות מימון לשחקנים מצטיינים, העשרה והעצמה של הקבוצות ע"י מרצים ואנשי חינוך בולטים, וכן, אימוני העשרה מקצוענים לקבוצות, ובמקביל אימונים מקצוענים אישיים.
הכל במטרה לקדם את הכדורגל בגלבוע. פעילות הכדורגל בגלבוע מתכתבת היטב עם החזון החינוכי של המועצה להפיכת בתיה"ס בגלבוע, הפועלים בלב הישובים, לעוגן קהילתי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בכל המקומות בהם מקימה או משדרגת המועצה מגרשים ומתקנים, הם נועדו מראש לשרת הן את החינוך הפורמלי (בשעות היום), והן את הקהילה בשעות אחה"צ. כך גם תתקיים פעילות כדורגל, במגרשים הקיימים ביעל, במגרש האתלטיקה החדש, במגרש בביה"ס עמק-יפה (דשא סינטטי), והמגרש בכפר טייבה, ובהמשך במגרשים החדשים הנבנים בחבר, ובטמרה. חברת Marom Dolphin מתמקצעת בעיקר בתחום הטקסטיל הביטחוני.
לב החברה מבוסס על מחלקת פיתוח ועיצוב מהמתקדמות בעולם בתחום, מהנדסים ומעצבים תעשייתיים אשר מתמחים בעולם החומרים, הארגונומיה והנדסת אנוש.

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|