מצילים את לביא

לביא בן משה, ילד בן 7, חולה במחלת ה"קנבן", מחלה קטלנית וחשוכת-מרפא. הוא נחשב נס רפואי כשמוחו מתפתח בניגוד לתחזית הרופאים. עם זאת, הזמן דוחק יותר מתמיד, כיוון שהמוטציות הגנטיות הגורמות למחלה ממשיכות לפגוע ולהרוס תאי מוח ולבסוף יביאו למוות. התקווה היחידה: ניתוח. ביום שישי ייערך פנינג בגן גורו- שכל הכנסותיו- יוקדשו למימון הטיפולים

ביום שישי, בין השעות 09:00-15:00 יתקיים הפנינג בגן גורו הפארק האוסטרלי לאיסוף תרומות להצלת חייו של הילד בן ה-7, לביא בן משה, החולה במחלת הקנבן.
בתוכנית: רוי בוי בהופעה חיה- מופע בידור מפתיע ומרתק שלוקח את הצופים להרפתקה בג'ונגל. זוהי הזדמנות מעולה ליהנות ממופע מקסים לכל המשפחה כלול במחיר הכרטיס וגם לעשות מעשה טוב ולעזור להצלת חייו של ילד חולה. כל ההכנסות ביום זה (דמי כניסה, השכרות) הם קודש לתרומה להצלת חייו של הילד לביא. איסוף התרומות נעשה ע"י עמותת קו לחיים המלווה את המשפחה.

• סיפורו של לביא

ביולי 2008 התגלתה אצל לביא, אז תינוק בן חודשיים, מחלה קטלנית וחשוכת-מרפא. לביא אובחן כחולה בקנבן, מחלת מוח נדירה שהלוקים בה צפויים לחיים קצרים שמסתיימים במצב של צמח. כיום לביא הוא נס רפואי. הוא רואה, שומע, ומוחו מתפתח בניגוד לתחזית הרופאים. עם זאת, הזמן דוחק יותר מתמיד, כיוון שהמוטציות הגנטיות הגורמות למחלה ממשיכות לפגוע ולהרוס תאי מוח ולבסוף יביאו למוות. התקווה היחידה היא ניתוח להחלפתם, הדורש מחקר רפואי חדשני. הוריו ניצבים לאורך כל הדרך מול האתגר לגייס מיליון וחצי דולר לשם מימון עלויות הטיפולים בארה"ב (כ- 200 אלף דולר לשנה), תמיכה במחקר, שיקום ושמירה על איכות חיים (כ-100 אלף דולר בשנה). במקרה של גשם האירוע יידחה.