מציאת דודי שמש כולל קולטים בצפון

כמה עולה התקנת דודי שמש, וכיצד מבצעים השוואת מחירים בין טכנאי דוד שמש? צילום: depositphotos.com

דוד השמש מהווה חלופה חסכונית באנרגיה לסוגים אחרים של חימום מים כמו דוד חשמל. חשוב להכיר את הסוגים השונים של דודי שמש כשחושבים לקנות אחד. הסוג הנפוץ ביותר של דודים הוא דוד שמש, כאשר אותו מתקין טכנאי דודים מקצועי.
מאמר זה ייתן לכם סקירה כללית של הסוגים השונים של דודי שמש ומה כדאי לבדוק בעת רכישת אחד. למשל, עצרתם לחשוב איזה גודל של דוד אתם צריכים? בעוד שישנם דודי שמש בגודל של 80 ליטרים, ישנם דודי שמש של 200 ליטר. בואו נגלה ביחד כמה עולה להתקין דודי שמש, כיצד מאתרים טכנאים דודי שמש ועוד.

• כמה עולה התקנת דודי שמש?

מחיר בעבור התקנת דודי שמש בצפון הארץ משתנה בהתאם לסוג הדוד, הגודל שלו, מיקום ההתקנה ועוד. כך יוצא שהתקנת דוד שמש בגודל של 80 ליטרים תעלה לכם בערך 1,950 ₪ – 2,200 ₪. אם תרצו להתקין דוד שמש גדול יותר, יש לכם את האפשרות של התקנת דוד שמש 120 ליטר בעלות ממוצעת של כ-2,300 – 2,500 ₪.
אם אתם משפחה בינונית בגודלה (כ-2-3 ילדים), תצטרכו כנראה התקנת דוד שמש של 150 ליטרים. התקנה זו תעלה לכם בין 2,300 ₪ ל-2,800 ₪ בממוצע. צריכים דוד שמש גדול יותר כמו 200 ליטרים? התקנה זו תעלה לכם בין 2,700 – 3,150 ₪ בממוצע.

מתי נצטרך השוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש?

לדודי שמש פעילים יש משאבה המעבירה את המים דרך המערכת. וחשוב לדעת כי, לעיתים עשויות להתרחש נזילות בצינורות המים של הדוד. לכן יהיה צורך לאתר טכנאי דודי שמש מומלץ ומקצועי. אותו תאתרו דרך האינטרנט ובאמצעות פורטלים של השוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש.

דודי שמש הם מכשירים הלוכדים את אנרגיית השמש ומשתמשים בה לחימום מים. הם פועלים כמערכת סגורה, שכן הם צריכים להיות מחוברים למיכל אגירה וכן למשאבות, המוודאת שהמים המחוממים מופצים באופן שווה בבית. גם במקרים אלו, כשצריך תיקון דוד שמש של חלקים אלו, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין טכנאים לדודי שמש.

כיצד מבצעים השוואת מחירים בין טכנאי דוד שמש?

אם אתם מעוניינים לבצע השוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש מקצועיים, יש לכם את האינטרנט בשביל זה. ממש בקלות, תוכלו לאתר פורטלים של השוואת מחירים. הם כבר יסייעו לכם באיתור המהיר של איש המקצוע הנכון.
אתרי השוואות מחירים, כמו למשל פורטל טופ דודים, מומלצים במיוחד כאשר מעוניינים לבצע התקנת דודי שמש, תיקון דודים והחלפת חלקים. תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר, לבחור בטובה ביותר ולהזמין את איש המקצוע שלכם בבטחה. במהלך השוואת המחירים, תוכלו גם לקרוא ביקורות מקוונות על אנשי המקצוע וללמוד להכירם טוב יותר. ככה תדעו בוודאות שקיבלתם את השירות הטוב ביותר ובמחיר אטרקטיבי.

 

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|