מצטיין בהצלת חיים

רון טוגר מנצרת עלית החל להתנדב במד"א בגיל 15 לאחר שגילו בעיות לבביות לאביו. הנער הצעיר לא היה מוכן שלא יהיה בבית מישהו שידע לטפל באביו במידת הצורך ולכן החל בהתנדבות בארגון. היום, שש שנים אחרי, הוא מקפיד להגיע לפחות פעמיים בשבוע למשמרת, לרוב עם ניר אחיו שמתנדב גם הוא בתחנה. המסירות והאכפתיות הובילו אותו לקבל השבוע את אות המתנדב המצטיין במד"א. צילום דוברות מד"א

בשבוע שעבר התקיים במרכז מד"א שבתל אביב טקס המצטיינים השנתי של מגן דוד אדום, בו הוענקו כבכל שנה תעודות ומגני הוקרה ל-25 מתנדבים ועובדים המצטיינים בארגון מכל רחבי הארץ. בטקס שהונחה ע"י סמנכ"ל ארגון ופיתוח במד"א צביקה בנדיק נכחו המצטיינים, בני משפחותיהם, הנהלת מד"א, עובדים ומתנדבים.

• לעובד מצטיין במד"א מרחב גלבוע נבחר תאופיק בסול מהכפר ריינה.

תאופיק עובד במד"א כפראמדיק משנת 2006. הוא עבר קורס מדריכים, והשתלמות על אמבולנס המשאלות ומבצע משמרות בהתנדבות. תאופיק מדריך במ.ס.ר ומכשיר פראמדיקים רבים בכל שנה. הוא עושה את עבודתו מעל ומעבר לנדרש ומוערך במישור המקצועי והחברתי.

המתנדב המצטיין במרחב הוא רון טוגר מנצרת עלית. טוגר הוא רכז מתנדבי נוער בתחנת נצרת עלית, אחראי על הדרכה והעשרה מקצועית, מטפל בשיבוץ מתנדבים, כונן פעיל בעל ידע רב ברפואת חרום ומרכז פעילות הומניטרית בקהילה. הוא בעל יחסי אנוש טובים ולב רחב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


רון הגיע לטקס עם ניר אחיו הצעיר שמתנדב גם הוא בתחנת מד"א בנצרת עלית. "התחלתי להתנדב במד"א בגיל 15 לאחר שגילו בעיות לבביות לאבי ולא הייתי מוכן שלא יהיה בבית מישהו שידע לטפל בו במידת הצורך" מספר רון, וממשיך: "מהר מאוד התאהבתי בהתנדבות ולאחר שסיימתי את התיכון עברתי קורס חובשים-נהגי אמבולנס במד"א עוד טרם שירותי הצבאי. היום אני בן 21 ובמקביל לשירותי הצבאי אני מגיע לפחות פעמיים בשבוע למשמרת במד"א, לרוב עם ניר אחי שמתנדב גם הוא בתחנה, ואני מאחל לו שיתקדם בארגון ויזכה להציל חיים רבים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כוחו של מד"א טמון בהון האנושי המרכיב אותו. כמנכ"ל הארגון בכל פעם מחדש אני מתרגש מטקס המצטיינים השנתי. האירוע הזה תמיד מזכיר לי את התקופה בה אני נבחרתי לעובד מצטיין לפני שנים רבות. הארגון שלנו קוצר שבחים מכל פרנסי המדינה ומורכב כולו ממצטיינים. השנה אתם נבחרתם להיות המצטיינים התורנים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו על מנת לברך את בני המשפחה שלכם שתומכים בכם יום יום, לולא התמיכה והכתף הרחבה שהם מעניקים לכם מתוך הבית לא ניתן היה לבצע את המשימות שאתם מבצעים. אני מחזק את ידכם ובטוח כי תמשיכו בעבודתכם המסורה למען הצלת חיים".