מצדיעים לעובדים בכנס המחוזי של החברה למתנ"סים

בכנס המחוזי של החברה למתנ"סים בפארק המעיין בכפר תבור, השתתפו גם עובדי יחידות הרשת מעפולה. מנהלת החשבונות, ראיסה שקלייר קיבלה את תואר העובדת במצטיינת מידיו של ראש העיר, יצחק מירון.

בשבוע שעבר התקיים הכנס המחוזי של החברה למתנ"סים בפארק המעיין בכפר תבור. באירוע השתתפו מאות עובדי החברה למתנ"סים ממחוז חיפה והעמקים, אשר כלל הופעה של ההרכב המוזיקלי בום-פאם יחד עם הזמר טריפונאס. עובדי רשת המרכזים הקהילתיים עפולה על כל יחידות הרשת השתתפו, מבית אשכול, בית פוזנק, הקונסרבטוריון העירני, רשת הספריות העירוניות, בתי הספר המקצועיים לספורט ועוד.

כיבד את האירוע בנוכחותו ראש עיריית עפולה – עו"ד יצחק מירון, שאף הודיע במעמד זה כי עפולה מעוניינת לארח את הכנס בשנה הבאה.

• העובדת המצטיינת – ראיסה שקלייר

רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה בחרה בראיסה שקלייר, מנהלת החשבונות של הרשת לעובדת מצטיינת. תחום מצטיין נבחר – תחום ההתעמלות האומנותית, שאותו ייצגה המנהלת והמקימה אנה גרוברניק. עליהן נאמר, כי עבודתן במרכזים הקהילתיים נעשית במסירות רבה, חריצות וללא לאות לטובת הקהילה.

לקבלת תואר העובדת המצטיינת, ליוו את ראיסה שקלייר אל הבמה ראש העיר יצחק מירון, יושב ראש דירקטוריון רשת המרכזים הקהילתיים וחבר מועצת העיר – גדעון פורת, ומנכ"לית הרשת – שרון טופר אמתי.

העובדים, חברים ובני משפחה הגיעו לתמוך, לחבק ולפרגן.

 

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|