מפתיע: דוד סויסה עבר צנתור לאחר שחש בלבו

תא"ל במיל. דוד סויסה, חבר מועצת העיר עפולה פונה אמש למרכז הרפואי העמק בעיר לאחר שחש בלבו. מצבו יציב

תא"ל דוד סויסה, חבר מועצת העיר עפולה פונה במוצ"ש למרכז הרפואי העמק בעפולה לאחר שחש בלבו. לאחר האבחנה הראשונית החליט הצוות הרפואי בבית החולים לבצע הליך של צנתור. במרכז הרפואי העמק ציינו כי מצבו של סויסה יציב ושהוחלט להשאירו להשגחה בבית החולים ליום-יומיים הקרובים. לאחר מכן הוא ישוחרר לביתו. סויסה מאושפז במחלקת המערך הקרדיולוגי- לב בבית החולים. לצידו יושביפ בבית החולים בני המשפחה הקרובים.

בעפולה קיבלו בהפתעה רבה את דבר האירוע, בעיקר בשל העובדה כי סויסה מקפיד לנהל אורח חיים בריא, הכולל פעילויות ספורט רבות וכן פעילות על בסיס קבוע בחדר הכושר בקאנטרי בעיר.

• דוד מקפיד לשמור על כושר ועבר כל כך הרבה בחיים ובקריירה

"האירוע הזה מפתיע מאוד", אמר אחד מחבריו הקרובים של סויסה, "דוד מקפיד לשמור על כושר ועבר כל כך הרבה בחיים ובקריירה. זה אירוע לא פשוט כלל וכלל אבל אני בטוח שדוד ייצא ממנו מחוזק", סיכם.

דוד סויסה פרץ לחיים הציבוריים בעפולה בתום קריירה מרשימה בצה"ל, כולל שירות כקצין תותחנים ראשי. לפני כשלוש שנים הוא התמודד על ראשות עיריית עפולה במערכת בחירות רוווית אמוציות, בסופה נבחר יצחק מירון. בקדנציה האחרונה הוא משמש כחבר מועצת העיר. עד לפני מספר חודשים שימש סויסה בתפקיד בכיר במשרד הבינוי והשיכון. במקביל, בשנים האחרונות הוא ממשיך לבצע שירות מילואים פעיל בתפקידים בכירים בצה"ל.