מפקד מחוז ש"י: ניצב עוזי לוי מעפולה מתחיל את תפקידו החדש

ניצב לוי נפרד ממג"ב והחל את תפקידו החדש במשטרת ישראל. צילום: משטרת ישראל

ניצב עוזי לוי מעפולה מתחיל את תפקידו החדש כמפקד מחוז ש״י במשטרת ישראל.
ניצב לוי התגייס למשטרת ישראל לפני ארבעה עשורים. את מרבית שירותו העביר ביחידות המיוחדות ובמרחב איו"ש של משמר הגבול. כעת הוא נפרד מהחיל ששימש לו בית שנים כה רבות.
ניצב לוי החל את דרכו בימ"מ – היחידה המשטרתית המיוחדת ללחימה בטרור, בה שירת במגוון תפקידים, כולל סגן מפקד היחידה. לאחר מכן פיקד על יחידת המסתערבים ביהודה ושומרון בתקופת האינתיפאדה השנייה. בהמשך, פיקד על מרחב צפון ועל מרחב איו"ש של מג"ב. בחמש השנים האחרונות שימש כסגן מפקד מג"ב, ונטל חלק בשינויים המשמעותיים שעבר החיל. אתמול הוא קודם לדרגת ניצב ומונה למפקד מחוז ש"י.
ראש העיר אבי אלקבץ ברך את ניצב לוי ואמר: ״ברכות חמות לתושב עפולה, תנ"צ עוזי לוי. עוזי כיהן בעבר בשלל תפקידים בכירים במג"ב והטביע חותם בכל תפקיד אותו ביצע, כאשר הוא מצמיח תחתיו אלפי לוחמים ששירתו במשטרת ישראל רבים מהם תושבי עפולה והאזור, שרואים בו ובצדק מפקד נערץ ובעל יכולות אדירות. במסגרת שירותו כלוחם ומפקד בימ"מ הוא ביצע עשרות פעולות שחלקן עדיין חסויות. הוא פיקד גם על יחידת המסתערבים של מג"ב ועמד בראש פעולות נועזות ומסמרות שיער תוך כדי סיכון חיים והתמודדות יומיומית עם טרור. מינויו של עוזי ידידי לתפקיד החשוב הוא עוד הוכחה לכך שכל צעירה וצעיר תושבי עפולה יכולים לשאוף ולהגיע לכל תפקיד אליו יסמנו כיעד.
עוזי, בשמי ובשם תושבי עפולה, אני מצדיע לך״.