מפחיד: צפו ברגעי הזוועה במרדף אחר המחבל אמש בירושלים

למערכת עמקניוז הגיע לפני דקות אחדות וידאו נדיר המתעד את שניות החרדה והאימה שעברו על עוברי האורח אמש בירושלים בעת שהבינו שהם נמצאים מטרים ספורים מהמחבל מוהנד חלבי, שביצע את הפיגוע הרצחני אמש בעיר העתיקה בירושלים. התמונות קשות לצפייה

בוידאו שהועבר למערכת עמקניוז ומסתובב במקביל ברשת, ניתן להרגיש את רגעי הלחץ והחרדה שעוברים על עוברי האורח במקום ועל הפאניקה ששררה באיזור באותם רגעים. צעקות הבהלה ובלחץ נשמעות היטב גם בצילום החובבני דרך הסמארטפון.

בצילום ניתן לראות את ניידות המשטרה מגיעות במהירות למקום האירוע, ברקע נשמעות מספר יריות שלאחריהן ניתן לראות את המחבל שרוע על המדרכה ללא רוח חיים. בפיגוע נרצחו הרב נחמיה לביא מי-ם ואהרן בנט מביתר עילית, אשתו של בנט נפצעה קשה ובנו הפעוט בן השנתיים נפצע קל.

המחבל מוהנד חלבי. רצח שניים ופצע אישה ותינוק
המחבל מוהנד חלבי. רצח שניים ופצע אישה ותינוק

שלשום כתב המחבל, שהתגורר באיזור רמאללה והיה פעיל בג'יהאד האיסלאמי, בדף הפייסבוק שלו: "אני לא חושב שהעם ישלים עם ההשפלה. העם ייצא לאינתיפאדה". אנחנו, תושבי העמקים, איזור שהא סימן ודוגמא לדו קיום יום יומי, מקווים שנבואת הזעם של אותו מחבל לא תתממש ונחזור לימים רגועים ובטוחים במהרה.

 


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גופת המחבל, מוהנד חלבי, שרועה על המדרכה בירושלים לאחר חיסולו גופת המחבל, מוהנד חלבי, שרועה על המדרכה בירושלים לאחר חיסולו
גופת המחבל, מוהנד חלבי, שרועה על המדרכה בירושלים לאחר חיסולו