מפחיד! התגובה לשאלה? תקיפה אלימה

משטרת ישראל הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד תושב נצרת בן 19 שיחד עם אחיו הקטין תקפו צעיר אחר בצורה אלימה ויוצאת דופן – כי שאל את הנאשם שבהה בו "על מה אתה מסתכל?" צילום: דוברות המשטרה

התקיפה האלימה אירעה לפני כשבוע(6/9) בנצרת.הודעה על הקטטה התקבלה במוקד 100 של המשטרה בה דווח כי במהלכה נדקר אחד מהעורבים בה, בעקבותיה ופונה לבית החולים בנצרת לקבלת טיפול רפואי.
מיד עם קבלת ההודעה הגיעו שוטרים, איתרו את זירת האירוע והחלו באיסוף ממצאים במקום ופתחו בחקירה במסגרתה איתרו את החשודים בתקיפה האלימה- שני אחים האחד בן 19 והשני קטין.
האחים החשודים בדקירה כאמור נעצרו והובאו לחקירה ובהתאם להתפתחויות בה,בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ומעצרם הוארך מפעם לפעם.
מחקירה האירוע  עלה כי בסמוך לשעה 13:00, צעיר בשנות ה-20 שהה בשכונה יחד עם חבריו. כשהבחין בנאשם מסתכל עליו ובוהה בו שאל אותו "על מה אתה מסתכל?"
השאלה הזו גררה אירוע אלים, כאשר בשלב מסוים הנאשם יחד עם אחיו הקטין שלפו מכיסהם סכין יפנית ודקרו את הצעיר בכל חלקי גופו, בפניו ובצווארו, בגב ובכתף. חבריו של הקרבן פינו אותו לבית החולים בנצרת.
לאחר חקירה אינטנסיבית שבמהלכה נגבו עדויות ונאספו ראיות, חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצליחה לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם ואחיו והגישה נגדם כתב אישום חמור בעבירות של פציעה בצוותא כשהעבריין מזויין והחזקת סכין שלא כדין וכן הוגשו נגדם גם בקשות למעצרם עד תום ההליכים בבית משפט השלום בנצרת.

בהודעה שהוציאה המשטרה נמסר כי: משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ותפעל במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות. משטרת ישראל לא תקבל מצב שבו אזרחים מותקפים באלימות, בצהרי היום במקום ציבורי והיא תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה במטרה להביא את אותם עבריינים לדין.