מפגש צמרת קולינרי: שף "קימל בגלבוע" מתארח במרינדו החדשה ביקנעם

מסעדת 'מרינדו' החדשה במתחם G יקנעם תארח את שף בן שחם ממסעדת 'קימל בגלבוע'
לסעודת בשרים ויין ביום ראשון, 11 בפברואר 2018, שני סבבים- בשעה 19:00 בשעה 21:15 במסגרת פסטיבל טעמים בעמקים. צילום- אנטולי מיכאלו

לכבוד הארוחה רקחו שף בן שחם ואנשי הבשר ממרינדו, תפריט המשלב קולינריה עילית משובחת עם טעמים וניחוחות מיוחדים, תפריט בשרים בו כל מנה שתוגש היא מלאכת מחשבת עם חומרי גלם איכותיים, ממגוון נתחי בשר הטלה והבקר של 'מרינדו הבשר מהגולן'.
בין  המנות הראשונות שיוגשו: סלט סלק, ריזוטו, סלט כפרי, חטיפי אסאדו על מצע טחינה וקארי ובייקון טלה.
בין המנות העיקריות המתוכננות שיוגשו לשולחן יהיו מבחר בשרים- אסאדו עגלה על מצע פירה תפוחי אדמה וקראנץ' בטטה, אנטריקוט עם עצם מח, קרם גזר וגזרים צבעוניים, צלעות וטיבון טלה על מצע קרם חציל וצ'ימיצ'ורי ורביולי קימל במילוי גבינת עיזים, בדוקסל, בטטה ופטריות.
ולקינוח יוגש פאי תפוחים עם גלידת וניל והל וטפיוקה חלב קוקוס בפירות טריים ואננס.
לאורך הארוחה יוגשו טעימות יין ממבחר יינות 'מרינדו' המיוצרים מכרם 'מרינדו', הממוקם בתל פארס, ברמת הגולן.
מרינדו G יקנעם הינו הסניף השישי של רשת "מרינדו-הבשר מהגולן", המצטרף לחמשת החנויות והמעדניות ברחבי הארץ, בו קצבייה, מעדנייה ומסעדה.

שף בן שחם
שף בן שחם

השף האורח מהגלבוע, בן שחם, יליד המושבה כנרת בעמק הירדן, שהקים בשנת 2010 עם שף שאול בן אדרת את מסעדת 'קימל בגלבוע', הממוקמת למרגלותיו של הר הגלבוע. בשמונה השנים האחרונות משמש כשף, מנהל ובעלים של המסעדה, בה מגיש מאכלים מחומרי הגלם האיכותיים של האזור, בשרים משובחים, דגה טרייה ותבלינים ייחודיים ורעננים.
מומלץ להזמין מקומות מראש. מספר המקומות מוגבל.
עלות הארוחה לסועד: 169 ₪ כולל מבחר יינות מרינדו שילוו את הארוחה כולה.
להזמנות מרינדו G יקנעם: 04-6653290, www.marinado.co.il