מפגן עוצמה: 1500 תומכים בהרמת הכוסית של תנופה לעפולה

ראש העיר יצחק מירון גיבש סביבו תמיכה רבה, שבאה לידי ביטוי בכנס המרשים שבו נכחו נציגי יחד, הליכוד, גשר, למען עפולה, ואישי ציבור בכירים כמו דוד סויסה, יהודה אלמקייס, יוסי לוי, הרב דוד דואיב ועוד. ראש העיר לשותפיו: "נוכחותכם הופכת אתכם לשותפים לעשייה בקדנציה הנוכחית והבאה"

1500 משתתפים הגיעו במוצ"ש האחרון לקחת חלק בהרמת הכוסית של ראש העיר עפולה יצחק מירון לקראת השנה החדשה. במשתתפים: חילונים ודתיים, תושבי שכונות והעיר התחתית, עולים ותיקים וחדשים, צעירים וגמלאים, שהגיעו כדי להביע תמיכה במירון, שנהנה גם ממעגל רחב של תומכי מקרב הסיעות במועצה. "את המחמאות על העשייה שאתם שותפים לה אני מקבל גם מתושבי הערים הסמוכות", אמר מירון.
בכנס שנערך באולמי אצולת העמק הוצגו סרטונים ומצגות ששיקפו את העשייה המרובה של מירון בחמש השנים האחרונות. בזה אחר זה עלו מועמדי ונציגי הסיעות, דוד סויסה, מיכאל ברקן (יחד), יהודה אלמקייס (למען עפולה), מועמד תנועת גשר הרב גולד, מועמד הליכוד, כפיר סרוסי, יוסי לוי, הרב דוד דואיב ועוד.
הדוברים ציינו כי למירון יש את היכולת לפתח את העיר ואת איכות החיים בה באופן הטוב ביותר. "העשייה בתקופת כהונתי הקודמת הייתה רבה, אך העשייה בקדנציה זו עולה עליה והיא חסרת תקדים", אמר מירון בנאומו. "אני מקבל הכי הרבה מחמאות על העשייה דווקא מתושבים מהערים השכנות כמו מגדל העמק, נצרת, יוקנעם ובית שאן ואפילו מירושלים. נוכחותכם כאן הופכת אתכם לשותפים בעשייה זו ובהמשכה בקדנציה הבאה".

המשתתפים בהרמת הכוסית
המשתתפים בהרמת הכוסית

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|