מעצר וסמים מסוכנים במסיבה שפעלה ללא רישיון עסק בגן נר

לשוטרים שהוזעקו למקום בשעות הערב המוקדמות התברר כי המסיבה פועלת ללא רישיון עסק, וברשותם של מפעיל המסיבה ודי.ג'י המסיבה נמצאו סמים מסוכנים. שוטר הותקף בידי הדי.ג'י. השניים נעצרו ושני מחזיקי המקום תושבי הישוב, עוכבו לחקירה. המחשה: דוברות המשטרה

אמש בשעות הערב המוקדמות של מוצ"ש(5/10) התקבלה תלונה במוקד ה- 100 של משטרת ישראל אודות מוזיקה רועשת הבוקעת מהבריכה של היישוב גן נר.
למשטרה שהוזעקה למקום, התברר כי במקום פועלת מסיבה ובה קהל רב, עוד התברר כי במקום מוכרים נמכר אלכוהול והכניסה לאירוע הנה בתשלום. המסיבה הופסקה לאחר שהתברר שהיא פועלת ללא רישיון וללא כוחות רפואה ואבטחה ומבלי שניתנו דרישות רישוי ואבטחה שיבטיחו את שלומם וביטחונם של המבלים במקום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


די.ג'י המסיבה, כבן 38 מטירת המקום, החל לתקוף את אנשי המשטרה לאחר שהתבקש להתלוות אליהם, תוך שהוא נושך ופוצע את השוטרים. הוא נעצר לאחר שימוש בטייזר לנטרולו. בחיפוש על גופו אותרו עשרות כדורים החשודים כסם מסוכן מסוג אקסטזי. הדי.ג'י נעצר, ונלקח לבדיקה רפואית .כאשר היום(א'-06/10) הוא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.
בנוסף לחשוד נעצר מארגן המסיבה, צעיר כבן 28 מעפולה, ובחיפוש שבוצע ברכבו אותרו סמים מסוכנים בכמות מסחרית, החשוד נחקר ויובא גם הוא היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. כמו כן עוכבו לחקירה שני מחזיקי המקום תושבי גן נר.