מעורב ים תיכוני: נחתם הסכם שיתוף פעולה בין הוועדים הפראלימפיים של ישראל, יוון וקפריסין

לאחר טקס החתימה שהתקיים במלון גולדן קראון בנצרת, יצאו האורחים לצפות במשחק ידידות בין נבחרות הכדורשער של ישראל ויוון שהתקיים באולם בכפר הנוער ניר העמק, במסגרת טורניר ידידות בינלאומי.  צילום: קרן איזיקסון

נשיא הוועד הפראלימפי היווני, קריסטוס קלאודיס ונשיא הוועד הפראלימפי הקפריסאי אנדריאס קמרלינגוס הגיעו לארץ במטרה לחתום על הסכם שיתוף פעולה עם הוועד הפארלימפי הישראלי.
אליהם התלוו סאקיס קוסטריס מנכ"ל הוועד הפראלימפי היווני, ואנדריאס קונסטנטינו מנכ"ל הוועד הפראלימפי הקפריסאי. כן הגיע שגריר יוון בישראל פנטיוס סאריס.
הסכם שיתוף הפעולה שנחתם ביום שישי נועד לקדם ולפתח את הספורט הפראלימפי בשלוש המדינות, ביוון, קפריסין וישראל. במסגרת ההסכם יחליפו שלושה הוועדים מידע רפואי, מחקרי, מדעי וטכנולוגי, ויקיימו מחנות אימונים משותפים, תחרויות, השתלמויות מאמנים וכנסים מקצועיים.
יו"ר הוועד הפראלימפי הישראלי, ד"ר שוקי דקל אמר: "אני שמח שהיום אנחנו כאן כדי להשלים את המהלך שהתחלנו ולחתום על ההסכמים ביננו. בעבורי זה רגע היסטורי חשוב מאוד.
לאחר טקס החתימה שהתקיים במלון גולדן קראון בנצרת, יצאו האורחים לצפות במשחק ידידות בין נבחרות הכדורשער של ישראל ויוון שהתקיים באולם בכפר הנוער ניר העמק, במסגרת טורניר ידידות בינלאומי. המשחק הסתיים בניצחונה של נבחרת הגברים של ישראל על נבחרתה של יוון בתוצאה 8:9.

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|