מעוף עפולה יקיים לראשונה: תכנית יוזמים START UP בזום

התכנית תפתח בשבוע הבא ותתקיים באמצעות הזום. צילום: מעוף

משרד הכלכלה והתעשייה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, באמצעות מעוף עפולה, יפתחו לראשונה, תכנית יוזמים סטארט-אפ, עבור יזמים בתחילת דרכם המעוניינים לקדם את הרעיון שלהם לכדי START UP מצליח, בשיתוף עיריית עפולה.
התכנית תפתח בשבוע הבא ותתקיים באמצעות הזום. התכנית החדשה מתבססת על מתודולוגיה המותאמת לעולם הסטרטאפים. ומשלבת ידע והתנסות בכל נושא הקשור להקמת מיזם סטארט אפ. התכנית כוללת קורס המועבר על ידי מרצים מומחים המגיעים מעולם היזמות הטכנולוגית בשטח. התכנית בנויה כמיני אקסלרטור, שמעביר את היזם, דרך כל התחומים הרלוונטיים, משלב גיבוש הרעיון ועד שלב ההתנסות בהצגת הפיץ'- הצגת הרעיון למשקיעים.
בין הנושאים העיקריים שילמדו בקורס: גיבוש רעיון, בדיקת היתכנות השוק למוצר, בניית תכנית שיווקית, ניהול תקציב וגיוס הון, היכרות עם עולם הגיוס, מבוא פיננסי- עקרונות פיננסיים חשובים בניהול סטארט-אפ ובתמחור תהליך הייצור בפרט, פיתוח מוצר, ולידציה, ועד הצגת המיזם באירוע – Demo Day במטרה לתת ליזמים את ההזדמנות להציג את המיזם שלהם בפני קהל תומך מתעשיית הסטארט אפ, אשר יכול לסייע להם גם בחיבורים מתאימים בתעשייה לקידום המיזמים. בנוסף לקורס המשתתפים יהיו זכאים ליעוץ אישי מסובסד על ידי יועצים בעלי ניסיון בתחום.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


טל נוי מנהלת מעוף עפולה: "מנוע הצמיחה של כלכלת ישראל מתבטא בעיקר בתעשיית הייטק, היזמות הטכנולוגית והחדשנות. פתיחת תכנית יוזמים START-UP הינה עוד שלב במסגרת הפעילות האזורית של משרד הכלכלה והתעשייה להרחבת נושא יזמות ההייטק בצפון הארץ. אני ממליצה ליזמים ויזמיות להם יש רעיון טכנולוגי או חלום להקמת סטארט-אפ ליצור עמנו קשר בהקדם ולהצטרף לתכנית, דרך מעוף עפולה, שיוכל לסייע בפיתוח וקידום מיזם סטארט אפ בדרך היעילה ביותר. התאמת כלי הסיוע והמעבר לזום מאפשרים ליזמים למנף את הרעיון שלהם גם בתקופה של אי וודאות".
עלות התוכנית: 728 שקלים".

 

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|