מסתמן: שלמה מליחי ירוץ לראשות העיר עפולה

מקורביו של מליחי אומרים כי אחרי שצבר ניסיון מוניציפאלי רב, הגיע הזמן שבכיר הליכוד בעיר יתמודד על כס ראשות העיר. מליחי: "אני מעדיף לא להתייחס לנושא"

האם למרוץ הדו או תלת ראשי על ראשות עיריית עפולה יצטרף בעוד כשנתיים גם ממלא מקום ראש העיר שלמה מליחי? אחרי שראש העיר הקודם אבי אלקבץ כבר הכריז בכוונתו להתמודד מול יצחק מירון, נראה כי לזירה צפוי להצטרף גם ממלא מקום ראש העיר, שלמה מליחי. מעבר לשלושה גם דוד סויסה לא אמר את המילה האחרונה בזירה הפוליטית וייתכן כי גם הוא יתמודד בבחירות הקרובות.

מליחי אומנם ממלא את פיו מים, אך מקורביו סיפרו ל"חדש בעמק" כי שאלת ההכרזה היא רק עניין זמן וטיימינג. "שלמה הוא איש ראוי ועם כישורים רבים. הגיע הזמן שהוא יתמודד על תפקיד ראש העיר", אמר השבוע אחד ממקורביו, "בשנים האחרונות הוא צבר ניסיון מוניציפאלי רב, הן כחבר מועצה והן בתפקידו הבכיר כממלא מקום ראש העיר. הוא נתפס בציבור בצורה חיוביות מאוד, ויעידו על כך המפגשים שלו באירועים השונים ברחבי העיר וכן ברשת הפייסבוק, כשבכל פוסט הוא זוכה לתגובות רבות ואוהדות. מעבר לכך, אני חושב שהקשרים שלו עם השרים הבכירים בליכוד יסייעו לו בשעת הצורך. שלמה בעצמו מדגיש לא פעם את הקרבה הזו, כאמצעי שיכול לקדם את העיר. הדלתות הפתוחות שלו במשרדי הממשלה כבר סייעו בשנים האחרונות לפיתוח וקידום העיר- הלכה למעשה. האירוע שהוא ערך בסוכות ביתו במהלך החג עם השרים הבכירים בליכוד היווה מפגן כוח בעבורו", סיכם המקורב.

שלמה מליחי עם השר כץ בערב האושפיזין שנערך במהלך חול המועד סוכות בביתו בעפולה עלית
שלמה מליחי עם השר כץ בערב האושפיזין שנערך במהלך חול המועד סוכות בביתו בעפולה עלית

במהלך הארוע אגב, שר התיירות אולי רמז לעתיד, כשאמר שהוא מקווה שהתואר הנוכחי של מליחי, ממלא מקום ראש העיר, יתקצר, "אני משוכנע שהליכוד יחזור למה שהוא צריך להיות כאן בעפולה. המפלגה החזקה והמובילה בעפולה- בהנהגה של שלמה מליחי", הוסיף לוין.

מליחי עצמו העדיף כאמור שלא להגיב לנושא.