מסתמן עובדי קוסט 365 יקבלו את שכר יוני

במהלך ההכנות להפגנה נוספת והפעם מול ביתו של רמי שביט הבעלים של מי שעומד מאחורי המותג קוסט 369 פנה הלה לנציגות העובדים והבטיח לשלם את משכורת יוני.

עובדי "קוסט 365" בעפולה התכוננו בתחילת השבוע לצאת להפגנה מול ביתו של רמי שביט מבעלי המשביר לצרכן שעמדה מאחורי המותג "קוסט 365".
במהלך ההכנות להפגנה פנה רמי שביט למארגנים והודיע להם כי יעביר לקופת הקוסט כסף כדי לשלם לעובדים את שכר חודש יוני.
איילת סיידא אילוז שנמצאת בראש הצוות המארגן את העובדים בשבוע האחרון סיפרה ל – עמקניוז הערב: "היינו כבר בהכנות האחרונות להפגנה כשהתקבלה ההודעה של שביט שהוא מוכן לשלם לנו את שכר חודש יוני. בהתחלה הידיעה שקיבלנו הייתה שהוא מתכוון לשלם לנו שליש ממשכורת יוני והמשכנו בהכנות להפגנה רק אחרי שקיבלנו התחייבות שהוא ישלם את מלוא המשכורת החלטנו להפסיק את ההכנות.
אנחנו אמורים לקבל את המשכורת עד יום שישי ובמידה וזה לא יקרה נצא שוב למאבק על זכויותינו.

לגבי כל הפיצויים וכל הזכויות זה אמור להיכנס ממה שייכנס ממכירת הסניפים. הימים האחרונים היו מתישים מאד אבל אני מאד מקווה שלפחות נזכה לקבל את מה שמגיע לנו כדי שהאנשים לפחות יקבלו את השכר שלהם ויוכלו לצאת לדרך חדשה לפחות עם דאגה אחת פחות".

ראש עיריית עפולה מר יצחק מירון אמר הבוקר בראיון רדיו כי הוא וצוות העירייה יחד עם לשכת התעסוקה המקומית ירכזו מאמץ על מנת למצוא לעובדי "קוסט 365" תושבי העיר פרנסה חלופית בהקדם האפשרי והבטיח לעשות כל מאמץ בכיוון הזה בכלים העומדים לרשות עיריית עפולה.

מערכת עמקניוז מבטיחה להמשיך לעמוד בקשר עם העובדים עד לפתרון מלא של הבעיות שלהם.