מסתמן: התכנית "כנפיים של קרמבו" תיכנס לעפולה

שר הרווחה חיים כץ הודיע השבוע כי התכנית המצליחה "כנפיים של קרמבו" תחל לפעול החל מהשנה הבאה גם בעפולה. חבר המועצה איתי כהן שיזם את הבאת התכנית אמר: "הפעלתה תלויה במספר נרשמים"

התכנית החברתית המצליחה "כנפיים של קרמבו" תחל ככל הנראה לפעול בעפולה בשנה הבאה כך הודיע השבוע השר חיים כץ. כידוע, "כנפיים של קרמבו" הינה תנועת נוער שהוקמה בתחילת שנות האלפיים במטרה לשלב ילדים ונוער מהחינוך הכללי ומהחינוך המיוחד (צרכים מיוחדים) תחת החזון "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם". בתנועה פעילים ילדים ובני נוער, עם ובלי צרכים מיוחדים, מכל קשת הלקויות ומכל דרגות החומרה; לקויות תקשורתיות, חושיות, קוגניטיביות, פיזיות ואחרות, בגילאי 7-22.
הבאתה של התכנית לעפולה נחשבת להישג של חבר הקואליציה איתי כהן שהצליח להוריד את תקציב ההשתתפות של הרשות בצורה בולטת. כהן, שמונה על ידי ראש העיר אלקבץ למחזיק תיק הרווחה נפגש לאחר המינוי עם שר הרווחה חיים כץ לפני מספר חודשים וביקש ממנו להכניס את התכנית המצליחה לעפולה. במהלך החודשים האחרונים נועדו כהן, מנהל אגף הרווחה אלי בניאס, מנכ"ל שחקים דניאל בן ומנהל הנוער חנן בן דוד עם ראשי התכנית וביניהם המנכ"ל גיל דורון ומנהלת הפעילות הארצית סתיו וייץ כדי להיערך מבעוד מועד לאפשרות שהשר יאשר את הבקשה והתכנית תשולב החל מהשנה הקרובה.
חבר המועצה כהן אמר השבוע: "ההישג התאפשר הודות לראש העיר אבי אלקבץ שהפקיד בידיי את תיק הרווחה ועליי להמשיך ולהוכיח לו שעשה בחירה נכונה. אוכלוסיית הילדים בעלי המוגבלויות נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו רואים בהם כשווים בין שווים. עכשיו הכדור עובר לידי התושבים שכן הפעלתה של התכנית תלויה במספר הנרשמים. נקיים מפגש היכרות לתושבים עם ראשי התכנית ואני מאמין שנצליח להביא להרשמה גבוהה".

18 שנים לפטירתו של רבה הראשי של עפולה – הרב פרץ ציוני זצ"ל

|

העמק: שירות חדש וייחודי בצפון לטיפול בגידולים שפירים בבלוטת התריס

|