מסעדת מטעמי המזרח מציגה: "חגיגה של טעמים"

"מטעמי המזרח", הפנינה הקולינארית הוותיקה של עפולה מעניקה ללקוחותיה הרבים חווית אכילה אמיתית – עם מנות משובחות, מפנקות ונדיבות, אווירה מזרחית חמימה ואותנטית ושירות בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. הקפה והבקלוואה עליהם…

בעשור האחרון גילו תושבי עפולה והעמקים את "מסעדת המטעמי המזרח" באזור התעשייה בעיר והפכו אותה למסעדה המועדפת עליהם. איך זה בדיוק קרה? ובכן ככל הנראה אין סיבה אחת לכך אלא שילוב של כמה כמה גורמים. הראשון כמובן הוא אוכל אותנטי ומזין, טרי ורענן על טהרת המטבח המזרחי. בתפריט של מטעמי המזרח אין משחקים, "טריקים" או "שטיקים”. פה תקבלו מנות בשריות נדיבות ופיקנטיות, חומוס משובח, שווארמה עגל או פרגית עם תבלון סודי ומיוחד (שבה תצטרכו ל"חפש" את הסלט ולא את הבשר…) וערמת סלטים אינסופית שתנחת אחר כבוד בשולחן שלכם.
על הקונספט אחראי סמיר מחאג'נה שהפך ברבות השנים לעפולאי של ממש, מחובר בעבותות לתושבי בירת העמק וגם לתושבי הקיבוצים, המושבים והיישובים הקהילתיים שמתייצבים כדרך קבע במסעדה. לא פלא שרבים מהסועדים מדגישים שבמקום מתקיים דו קיום הלכה למעשה- "דרך הבטן".

• מסעדת מטעמי המזרח- "מרגישים בבית"

אבל הסיפור במטעמי המזרח הוא לא רק האוכל. כבר בכניסה תזכו לקבל חיוך אמיתי ומילים חמות מסמיר והצוות שלו שמעניקים לכל לקוח שירות אדיב ומנומס, כמיטב המסורת של המגזר הערבי.
באווירה הנעימה ניתן להבחין בכל שולחן ושולחן כשסמיר מקפיד לדאוג לכל דרישה ובקשה של הסועדים בתוך שניות ספורות.
להבדיל מלא מעט מסעדות בהן נתקלים הסועדים והלקוחות בצוות עובדים ומלצרים שמתחלפים על בסיס קבוע, במסעדת מטעמי המזרח צוות העובדים המיומן שפתח את המסעדה ביום הראשון, עובד בה גם בימים אלה.

עוד באתר על אוכל:

• חשיפה! מתכון החומוס הסודי של סמיר נחשף לראשונה!
•  מבשלים סיפורים: כש"הקובה" הכורדית פוגשת "גונדי" פרסי
• אלסולטן : המתכון של אבו – פול למנסף גלילי


סמיר
סמיר

על כל המקהלה ההרמונית הזו מנצח ביד רמה ועם חיוך גדול הבעלים סמיר, שלמד את כל מה שהוא יודע בתחום המזון מאביו, כבר בהיותו נער בן 14. היום, כשהוא בן 54, ועם לא פחות מ-40 שנות ניסיון בענף הוא מצא את נוסחת הקסם לשמח את לקוחותיו באוכל הכי טעים שאפשר להכין.
הלקוחות הוותיקים אומרים בגלוי כי הם חשים במסעדה "בית" אמיתי ולא רק בגלל האוכל המסורתי והאותנטי אלא בגלל האווירה שמשרה הצוות וסמיר במקום.
קהל הלקוחות המגוון של המסעדה כולל ילדים, נערים, צעירים, זוגות, משפחות, סוכנים ועובדים מכל אזור התעשייה והאזור שנכנסים בשערי המסעדה רעבים ויוצאים שבעים ומחוייכים.
בימים הקרובים, בטרם חג הפסח, יוצע למשפחות "דיל" מיוחד במסגרתו תינתן הנחה של10% הנחה- בהזמנה של כמה מנות משפחתיות. “אנחנו רוצים להקל על המשפחות, ובעיקר על האימהות שעסוקות בניקיונות ולכן הענקנו להם את ההנחה הזו- הנחה שניתנת בשגרה לחיילים במדים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• תחשוב חיובי- יהיה חיובי

מעבר לישיבה במסעדה ניתן לרכוש במקום גם סלטים ומנות הביתה. סמיר מקפיד שהמחירים יהיו נוחים ושווים לכל כיס, “אנחנו לא מסעדת גורמה, אנחנו מסעדה שאוהבת להאכיל אנשים באוכל איכותי, טרי ומגוון", הוא אומר, “בהתאם לכך אנחנו גובים מחירים עממים, בדיוק כמו האוכל שאנחנו מגישים. לשמחתנו הסועדים והלקוחות אוכלים אצלנו וחוזרים שוב ושוב. בכדי לשמור על הסטנדרטים הגבוהים אנחנו לא חוסכים – לא באיכות הפרודוקטים וכמובן במקביל מקפידים על סטנדרטים של ניקיון ושירות. אני חושב שמסעדת מטעמי המזרח הפכה להיות בית אמיתי של אוכל בעבור כל תושבי עפולה והסביבה, אבל מעבר לזה המסעדה הפכה להיות גם מקום מפגש של הלקוחות ואנחנו מאושרים לראות אותם אצלנו. הרבה שואלים אותי מה הסוד של המסעדה שלי ואני אומר שהתשובה פשוטה: 'פשוט להיות בשמחת חיים ולחשוב חיובי והיתר כבר יקרה'. את המסר הזה העברתי לצוות שלי במסעדה וללקוחות ולשמחתי הצלחתי. בכוונתנו להמשיך ולשרת נאמנה את כל הלקוחות גם בעתיד".