מסיבת פרידה מרגשת מוותיקי המכללה הטכנולוגית נוף הגליל

במסיבת הפרידה נפרדו מצאלה קמינסקי, מנהלת החשבונות הבכירה והמסורה, שמעון ז'נו, מנהל מערך האחזקה ופרוספר בן חמו, מנהל הקפיטריה בשלושים השנים האחרונות. צילום: אבי בלומברג

זה היה ללא ספק מעמד מרגש של אוהבים, מעמד פרידה משלושה אנשים משמעותיים, כל אחד בתחומו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל: צאלה קמינסקי, מנהלת החשבונות הבכירה והמסורה, שמעון ז'נו, מנהל מערך האחזקה ופרוספר בן חמו, מנהל הקפיטריה בשלושים השנים האחרונות. השלושה נפרדו בתחילה מחברי הדירקטוריון של המכללה בטקס אישי ומרגש.
תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה בטקס זה: "אני מבקשת להביע את הערכתי והערכת הצוות כולו לשלשה חברים אשר היו מאבני היסוד של המכללה. אנשים יקרים וחשובים אלה, הותירו רישומם וחותמם במכללה, עשו עבודתם במסירות כל אחד בתחומו, צאלה כמנהלת חשבונות מסורה, מקצועית וצנועה, שמעון כמנהל המשק אשר דאג בכל מצב שהכול יתפקד באופן מושלם, ופרוספר בן חמו אשר ניהל ביד רמה ובאהבה את הקפיטריה במשך שלושים שנה. החוט המחבר בין שלשת החברים הוא האכפתיות, מוסר העבודה הגבוה, הרצינות ובעיקר האהבה לעשייה בה בחרו".
לאחר הפרידה מחברי הדירקטוריון, התקיימה מסיבה מרגשת לפורשים ב "וייד אופן" ברמת ישי ומנכ"לית המכללה תרצה ריבק בירכה את הפורשים בהתרגשות רבה.