מסיבת סיום מרגשת לתלמידי שכבת יב' של ויצו ניר העמק

מנהלת ויצו ניר העמק, אסתי כהן: "תודה רבה לצוות המורים והפנימייה והצלחה רבה לתלמידים שלנו. מעריכה ומשוויצה שאני עומדת בראש משפחת ויצו ניר העמק". צילום: גד לוי

200 בוגרי מחזור נ"ז של שכבת יב' בויצו ניר העמק, והוריהם הגאים התאספו בחמישי האחרון בכפר הנוער של ויצו לחגוג את סיום הלימודים והבגרויות במסיבת סיום מושקעת ותוססת במיוחד. איתם הגיעו להתרגש ולברך למעלה מ-1000 אורחים, בהם ראש העיר, אבי אלקבץ, אילת רמיאן, מנהלת אגף החינוך בעירייה, יושבת ראש ויצו, אניטה פרידמן, ומנכ"לית הארגון, מירה מינס, שהיא עצמה בוגרת גאה של תיכון ויצו ניר העמק. יחד איתן, גדי יעקוב, מנהל אגף החינוך בויצו וחברות הנהלת ויצו נוספות.
בצל מגיפת הקורונה ששיבשה את שגרת הלימודים והמבחנים והעמידה את מערכת החינוך כולה בחוסר וודאות, החלה ההערכות לאירוע הסיום באיחור קל, אך עובדה זו לא השפיעה כלל על ההפקה המושקעת של האירוע. תלמידי שכבת יב' יחד עם כל הכוחות והמוחות בכפר, הפיקו מופע חגיגי ומרגש במיוחד בהשראת אתר תכנית הריאליטי "האח הגדול" ואתר הסדרות והתוכן NETFLIX.  התכנית כללה סדרת מערכונים שהציגו את הווי הכפר ובעיקר את ההתמודדות של למידה תוך כדי קורונה, בידודים וסגרים.
בכל שנה מציין הכפר ארבעה מצטיינים שכבתיים, והשנה נבחרו ארבעה מצטיינים- כולן תלמידות.
ראש העיר, אבי אלקבץ בירך את התלמידים וציין את ההישגים של הכפר: "מזה עשור, הגב' אסתי כהן, מנהלת כפר הנוער ויצו ניר העמק מובילה למצוינות, ומכשירה דורות של תלמידים ערכיים. אני קורא להנהלת ויצו לפעול בשיתוף פעולה עם מנהלת אגף החינוך בעירייה, לטובת ילדי עפולה והאזור".
מירה מינס הודתה לראש העיר ולמועצה האזורית גלבוע, על שיתוף הפעולה ושותפות ארוכת שנים למען תלמידי ויצו ניר העמק ולהצלחת הכפר. "עבורנו "ויצו ניר העמק" הוא מוסד מרכזי ובולט במערך המוסדות של ויצו. לשמחתנו, אנו זוכות לשיתוף פעולה הדוק עם ראש עיר נהדר, שטובת צעירי עפולה לנגד עיניו – ושכמונו, רואה בשילוב כוחות של עיריית עפולה לבין ויצו – שילוב מנצח".
אסתי כהן, מנהלת הכפר אמרה בהתרגשות: "תודה והערכה  לכל אנשי הממלכה שלי , לצוות המורים והפנימייה המסורים, לעובדי הכפר שכל ימות השנה נערכים, מארגנים ודואגים  שיהיה לנו הכל תקין ובמיוחד נערכו לערב זה. מדובר בהון אנושי רב ונדיר עם ראש גדול ואני מודה, מעריכה ומשוויצה שאני עומדת בראש משפחת ויצו ניר העמק".

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|