מסוכן: בן 11 נתפס רוכב על טרקטורון

הנער נתפס על ידי המשטרה בכפר שיבלי. במבצע משטרתי נעצר בבית שאן קטין בן 16 רוכב על קטנוע מאולתר שהורכב מחלקים ומבלי שהוציא רישיון נהיגה. הקטין שרכב ללא קסדה תועד "מרים גלגל" בצמד לרכבים. צילום דוברות המשטרה

משטרת ישראל בסוף השבוע ביצעה פעילות אכיפה כנגד נהגים הנוהגים בבריונות בכביש או נוהגים ללא רשיון נהיגה או בזמן פסילה. במסגרת שוטרי נקודת משטרת תבור תפסו ביום שבת קטין בן 11 נוהג בטרקטורון בכפר שיבלי. הטרקטורון נתפס ונגד אביו של הילד יוגש כתב אישום בבית משפט לתעבורה.
בהמשך בכפר איכסאל נתפס קטין בן 13 נוהג על קטנוע. מדוברות המשטרה נמסר כי הקטנוע נתפס וכנגד הקטין יוגש כתב אישום בבית המשפט לתעבורה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד במבצע: ביום חמישי נתפס קטין בן 16 רוכב על קטנוע מאולתר שהורכב מחלקים ומבלי שהוציא רישיון נהיגה. הקטין שרכב ללא קסדה, נראה משתולל עם הקטנוע במרכז העיר בית שאן, "מרים גלגל" בצמוד לרכבים ורוכב בחוסר זהירות. הקטין תועד על ידי השוטרים ונעצר מאוחר יותר בביתו. הקטנוע נתפס וכנגד הקטין הוגש כתב אישום בבית המשפט לתעבורה.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: "משטרת ישראל פועלת באופן גלוי וסמוי כנגד נהגים פורעי חוק הנוהגים באופן המסכן אותם ומשתמשים אחרים בדרך. משטרת ישראל מדגישה בפני ההורים את חובותם לפקח ולשמור על ביטחונם ובטיחותם של ילדיהם ולוודא שילדיהם הקטינים אינם עוברים על החוק".