מנחל עצוב, שחור ומזוהם לנחל שמח: סיפורו של נחל הקישון

"סיפורו של נחל" הוא סיפור אמיתי ומעורר השראה שפרסמה רשות נחל הקישון. כותבת הסיפור היא מנכ"לית הרשות, שרון נסים, שזהו ספרה הראשון

רשות נחל הקישון פרסמה ספר ילדים מרתק המתאר את סיפורו של נחל הקישון וכיצד הפך מנחל עצוב, שחור ומזוהם לנחל שמח שבו מקור מים, ירוק ושוקק חיים.
"סיפורו של נחל" הוא סיפור אמיתי ומעורר השראה המותאם לעולמם של הילדים ובו מסרים חינוכיים מתחום הסביבה, השמירה על הטבע והמגוון הביולוגי והחלק של הציבור בשמירה על משאבים אלה.
כותבת הסיפור היא מנכ"לית רשות נחל הקישון, שרון נסים, שזהו ספרה הראשון, הנגישה לילדים את עולמה המקצועי, המאמצים והעבודה הרבה של רשות נחל הקישון כגוף שאחראי לשינוי החיובי להתחדשות הטבע בקישון.
למיזם החשוב הצטרפו צוות נשים מנצח, המאיירת נועה פארן, שאיירה כבר ספרי ילדים נוספים ובהם "מטאטאים רוקדים בחורף". עורכת הספר אורין ויינברג יצהר, עורכת ספרות, עיתונאית ומחברת הספר "מילוליתא ואוצר המילים האבודות" והמעצבת הגראפית המוכשרת, נסטיה פייביש.
לדברי שרון נסים, מנכ"לית רשות נחל הקישון: "מדובר בהגשמת חלום מבחינתי. רציתי להביא את עולמנו המקצועי וההתמודדות של הרשות לאורך השנים לעולמם הזך של הילדים. מדובר בספר שהוא חלק ממערך ההסברה והקשר לציבור והקהילה שאנו מקדמים ברשות נחל הקישון בשיתוף הרשויות המקומיות. הקורא או המטייל לאורך הנחל הוא משתתף פעיל נוכח המציאות הקיימת בקישון. הרשות ממשיכה גם בימים אלה בעבודתה למניעת זיהום הנחל, שמירה על גדותיו וסביבתו ממפגעים, שמירה על בתי הגידול והשבת מיני חי וצומח לנחל, לצד פעילות הפנאי והנופש בקישון והרחבת הפארק לאורכו".