מנהלת היחידה לקידום נוער בגלבוע: מצטיינת מחוז משרד החינוך

דקלה בן משה המנהלת את היחידה לקידום נוער מזה 7 שנים הומלצה על ידי ראש המועצה, עובד נור ומנהלת המרכזים הקהילתיים, סיוון גולדמן למצטיינת מחוזית, ולאחרונה קבלה מכתב תשובה מד"ר אורנה שמחון, מנהלת המחוז המודיע לה על זכייתה בפרס מנהלת יחידת קידום נוער מצטיינת לשנת הלימודים תשע"ו

 

דקלה בן משה, מנהלת את היחידה לקידום נוער במועצה אזורית הגלבוע מזה 7 שנים ותחת ניהולה היחידה התרחבה ולומדים בה 50 תלמידים בקיבוץ גבע ועוד כ –  18 תלמידים בשלוחה באורט אחווה נאעורה.

השנה הומלצה דקלה על ידי ראש המועצה, עובד נור ומנהלת המרכזים הקהילתיים, סיוון גולדמן למצטיינת מחוזית. בהמלצתו כתב ראש המועצה: "לאורך השנים, דקלה פיתחה  את היחידה ובנתה אותה כבית לבני הנוער, תוך הקפדה על רף גבוה של מענים, הן בתחום הלימודי והן בתחום החינוכי ובעיקר תוך התעקשות ומאבק להצלחתו של כל אחד ואחת ושילובם בתכנית המממשת את הפוטנציאל הטמון בהם.
לצד מענים לבני הנוער, דקלה מקפידה על קשר רציף והדוק עם ההורים, עובדה המאפשרת למשפחות חוויה חיובית של הקשבה והכלה, סיוע והכוונה"

לאחרונה נשלח מכתב תשובה מד"ר אורנה שמחון, מנהלת המחוז ובו נכתב: "דקלה יקרה, ברכותיי לרגל זכייתך בפרס מנהלת יחידת קידום נוער מצטיינת לשנת הלימודים תשע"ו. חינוך הוא מעשה חברתי נאצל, המבטא רוחה של אומה ויופייה של חברה אנושית ופרס זה הוא הוקרה לעשייה חינוכית המקדמת שוויון הזדמנויות וערכים של הוגנות, צדק ושוויון. אני גאה לעמוד בראשה של מערכת חינוך, בה עוסקים אנשי חינוך כמוך. יישר כח והמשך הישגים נאים".

״אתם לא לבד״: מהולנד באהבה לנוף הגליל

|

נפל מגובה 3 קומות וחזר ללכת: "הרופאים במרכז רפואי העמק אמרו לי שאני נס רפואי"

|

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|