"מנגינה בגינה": ט"ו בשבט קהילתי בפארק העירוני בעפולה

הפעילות בה לקחו חלק משפחות, ילדים ותושבי העיר נערכה בגינה הקהילתית שהוקמה לפני כשלושה חודשים על ידי שי רינברג,ובת זוגו מאיה מילר.

בפארק העירוני בעפולה נערכה ביום שני השבוע פעילות "ירוקה" ומהנה לרגל ט"ו בשבט תחת הכותרת "מנגינה בגינה".
הפעילות בה לקחו חלק משפחות, ילדים ותושבי העיר נערכה בגינה הקהילתית שהוקמה לפני כשלושה חודשים על ידי שי גרינברג, תושב העיר ובת זוגו מאיה מילר.
השניים זכו באירוע לתמיכה רבה מנציגי רשת "שחקים" בעיר, מרכז צעירים בעירייה, מחלקת הנוער, צוות הפארק ומגורמים עירוניים נוספים. גם ראש העיר יצחק מירון הגיע להתרשם מהפעילות המבורכת.

ראש העיר מירון הגיע להתרשם מהפעילות המבורכת.
ראש העיר מירון הגיע לגינה הקהילתית להתרשם מהפעילות המבורכת

"המחשבה הראשונה מאחורי קיום האירוע הוא פשוט לעשות טוב לאנשים", אמר השבוע גרינברג, “בדיוק בשביל אירועים שכאלה הקמנו את הגינה. הרצון הוא לחבר את האנשים לאדמה ולשחרר אותם ואת ילדיהם מהסמאטרפונים, מהמחשבים הניידים ומהטבאלטים לכמה שעות לטובת פעילות קהילתית מחברת ומניבה. במהלך האירוע הכנו אדניות ביתיות לצמחי תבלין, יצרנו כלי נגינה מחומרים ממוחזרים, ערכנו סדר ט"ו בשבט ושתלנו זרעים של ירקות. היה משמח מאוד לראות את כל התושבים לוקחים חלק בפעילות המיוחדת הזו ובעתיד נערוך אירועים דומים נוספים".
בעיריית עפולה וברשת שחקים בירכו על האירוע וציינו כי היה משמח לראות את התושבים משלבים ידיים בפעילות הירוקה והמשמחת- ברוח ט"ו בשבט.

עוד תמונות מהפעילות בגינה הקהילתית בעפולה: