"ממריאים שוב מכאן": המוטו החדש של שחקים עפולה

חוגים, סדנאות, ומפגשים מגיל רך ועד מבוגרים. רשת המתנ"סים שחקים עפולה חוזרת לפעילות מלאה. דניאל בן מנכ"ל הרשת: "לרשת תפקיד משמעותי בכל הקשור לחזרה לשגרה ולחיזוק החוסן החברתי, נפעל במלוא המרץ לחזור לפעילות מלאה ואף יותר מזה"

עם הנחיות החזרה לשגרה, רשת "שחקים עפולה" הפועלת בשיתוף עם עיריית עפולה חוזרת בימים אלו לפעילות מלאה בהתאם להנחיות הממשלה. כידוע, גם בתקופת הקורונה המשיכה הרשת לפעול ולסייע לתושבי העיר  ייצרה מגוון מיזמים דיגיטליים יחודיים, ביניהם פעילויות ספורט, הנגשת ספרים לבתים, חלוקת מחשבים, מיזמי מוזיקה, קורסים דיגיטליים ללא עלות ועוד.
בימים אלו, בהתאם להנחיות, מחזירה הרשת את הפעילות המלאה הכוללת הפעלת מיזמים קהילתיים, צהרונים, מעון יום, קורסים, סדנאות וחוגים לכלל הגילאים שעל פי בקשות המשתתפים צפויים להמשיך גם בחודשי הקיץ, על מנת להשלים את הפערים שנוצרו. בהמשך לכך, גם הקונסרבטוריון העירוני והספריות העירוניות פותחים את הדלתות מחדש לקהל הרחב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


דניאל בן מנכ"ל הרשת: "כמו כולם עברנו תקופה לא קלה אך בתקופה זו גם התגלה חוסננו כאשר בחודשים האחרונים הצוות יזם עשרות פרויקטים לטובת הקהילה. בימים אלו אנו נערכים לחזרה לפעילות מלאה ועובדים על תוכנית מקיפה בתחומי הספורט, תרבות, הפנאי והקהילה. נמשיך יחד עם השותפים העירוניים ובתמיכת ראש העיר אבי אלקבץ לדאוג להנגשת פעילות איכותית ומגוונת לכלל התושבים מקטן ועד גדול, אנו מצפים שהערכה והאמון הגדול שניתנו בנו בשנים האחרונות יבוא לידי ביטויי עם חזרתם של אלפי המשתתפים לפעילויות שלנו במרכזים הקהילתיים".