מליחי: "המטרה שלי היא שלהורים יהיה ראש שקט לעבודה"

ממלא מקום ראש עיריית עפולה ויו"ר סיעת 'עוצמה' שלמה מליחי, השלים לאחרונה את גיוס 15.7 מיליון השקלים לטובת הקמת חמישה מעונות יום בעפולה

"אחד ממעונות היום כבר הוקם, השני בהקמה ועוד שלושה יקומו בקדנציה הבאה", כך נמסר השבוע ממטהו של שלמה מליחי, יו"ר "עוצמה". עוד נמסר ממטה מליחי: "מצוקת מעונות היום בעפולה ידועה מזה תקופה ארוכה. בעיר קיימים מעונות יום מועטים והורים נאלצים לשלוח את הפעוטות לגנים פרטים בעלות של אלפי שקלים לחודש. הורים רבים פנו למליחי בנושא בשנים האחרונות והוא החליט להפעיל את כל כובד משקלו מכיוון שהוא רואה בנושא חשיבות עליונה", לשון ההודעה.
"המטרה שלי היא שלהורים יהיה ראש שקט לעבודה", אומר מליחי, "לא יכול להיות שמצד אחד הורים יוצאים לעבוד אבל מצד שני כל הכסף הולך לגנים פרטים". מליחי פנה בעניין לשר הרווחה כץ ולאחר שמשרד הרווחה הוציא קול קורא בנושא, אכן העיר עפולה זכתה בו לבקשת מליחי. לאחרונה הושלם הקול קורא ועיריית עפולה כבר משתמשת בכסף לבנות מעונות יום, כאשר בניית אחד מהם כבר הושלמה, עוד אחד נמצא בבנייה ועוד שלושה יבנו בקדנציה הבאה, כאשר במקביל פועל מליחי להקמת מעון יום נוסף ברובע יזרעאל בעזרת יזמים חיצונים. "המטרה שלי בחמש השנים הבאות היא שבעפולה יבנו עוד ארבעה מעונות יום", אומר מליחי, "אנחנו ממשיכים בשיא העוצמה על מנת להביא את השינוי המיוחל לעיר עפולה גם בנושא מעונות היום והסיוע להורים שעובדים".

 

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|