מכל הלב: תרמה מכשיר אולטרה סאונד למחלקה בה אושפז בעלה

אירינה יורושובסקי תרמה למחלקה פנימית ב' במרכז הרפואי פוריה, את המכשיר החדש- כהוקרה על הטיפול המסור בבעלה שמרותק למיטה כבר שמונה שנים

חברי הנהלת המרכז הרפואי פוריה וצוות מחלקה פנימית ב', נפגשו השבוע עם אירינה יורושובסקי, תושבת טבריה, בכדי להודות לה באופן אישי על תרומה ייחודית לביה"ח. יורושובסקי, שבעלה היה מאושפז בעבר במחלקה פנימית ב', החליטה לתרום למחלקה מכשיר חדש לשם ביצוע בדיקות אולטרה סאונד שארית שתן, למטופלים במחלקה.
יורושובסקי, מורה למתמטיקה באולפנית בעיר סיפרה: "בעלי מרותק למיטה כבר שמונה שנים. במהלך האשפוז האחרון שלו במחלקה, ליוויתי אותו באופן צמוד וראיתי מקרוב את הטיפול המסור והיחס הנפלא של הצוות במחלקה. כשהבנתי שיש צורך דחוף במכשיר אולטרה סאונד שיקל מאד על המטופלים, הרגשתי שאני רוצה לסייע ולתרום ועשיתי את זה מכל הלב".
ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי הודה לאירינה בחום, ואמר במפגש, "זה מפגש מיוחד עבורנו. התרומה שלך נגעה מאד לליבנו, היה לנו חשוב להכיר אותך ולהודות לך באופן אישי. בשם הצוות המסור במחלקה, ובשמם של המטופלים ובני משפחותיהם, תודה מקרב הלב".
מוחמד סועאד, מ"מ אחות אחראית במחלקה הוסיף, "אירינה שהתה במהלך האשפוז לצדו של בעלה וטיפלה בו במסירות יוצאת דופן. גם החיבור שלה לצוות שלנו היה מאד מיוחד. אנחנו מלאי הערכה לקשר החם שנוצר ומודים על התרומה החשובה. מדובר במכשיר אולטרה סאונד שבודק שארית שתן בכליות ומסייע לנו בהחלטה לגבי הכנסת קטטר. המכשיר מאד שימושי ומסייע לנו בטיפול היומיומי".